Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان از افزایش و توزیع و فروش کالای تقلبی مرتبط با بیماری کروناویروس خبر داد و ضمن هشدار به سودجویان وعده داد: با متخلفان و سودجویان به شدت برخورد شود.

 رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان با معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان که به صورت روزانه و در مقطع صبح و بعدازظهر انجام می‌شود، مقادیر زیادی الکل ، محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح تقلبی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه تقاضای مردم برای خرید برخی کالاها افزایش داشته ادامه داد: متاسفانه برخی از افراد سودجو و فرصت طلب ملزومات پزشکی از قبیل ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده را خود سرانه افزایش قیمت داده و محلول تقلبی را وارد بازار کرده‌اند.

محمدی افزود: گزارشات واصله به سامانه 135تعزیرات حکومتی گویای افزایش خود سرانه قیمت این کالاها در سطح استان است از همین رو با اجرای گشت مشترک افراد متخلف شناسایی و پرونده آنها خارج از نوبت در شعب تعزیرات استان رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه اولویت گشت مشترک با شکایت مردمی است خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال مردم و جلوگیری از سواستفاده افراد سودجو تدابیر ویژه‌ای در استان اندیشیده شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان سمنان از تعامل دستگاه‌های نظارتی و تعزیرات حکومتی استان خبر داد و اضافه کرد: گشت‌های مشترک به‌صورت میدانی در محل وقوع تخلفات حضور یافته و با رسیدگی فوری به شکایات مطابق قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه در صورت تخلف گرانفروشی با اعاده حق شاکی در محل، موضوع به صورت فوری رسیدگی می شود به نقش مهم مردم در مقابله با سودجویان پرداخت و گفت: مردم می‌توانند نقش مهمی در مبارزه با گرانفروشی و احتکار کالاها ایفا کنند.

محمدی ضمن قدردانی از گزارش‌های تلفنی شهروندان استان اظهار کرد: تعزیرات حکومتی در این شرایط با تمام توان در کنار مردم خواهد بود و به شکایت آنها در سریع ترین زمان رسیدگی می‌کند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سمنان کروناویروس تعزیرات حکومتی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : طی روز‌های اخیر نمایندگان تعزیرات حکومتی کرمانشاه به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت شبانه بازدیدی از محل کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه داشتند.

وی افزود: در این بازدید مقدار ۵۲۶ کیلوگرم سنگ‌دان و ۲۳۵ کیلوگرم گوشت مرغ به صورت ران و سینه بدون تاریخ تولید و انقضا در بسته‌های نایلونی منجمد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، خاطر نشان کرد: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت