Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- کمبود ماسک و تجهیزات بهداشتی و پزشکی برای پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا چیزی نیست که بخواهیم آن را پنهان کنیم. ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، از اعضای خانواده در منازل شهروندان تا کارگران زحمتکش خدمات شهری در شهرهای استان و تا کارکنان جهادگر و ایثارگر بیمارستان‌ها در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا، همه و همه با گوشت و پوست خود موضوع کمبود ماسک و دیگر تجهیزات بهداشتی را در این مدت لمس کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرچه اکنون و در این مدت شاید کمی‌ـ فقط کمی‌ـ وضعیت برای بیمارستان‌ها از نظر تأمین این محصولات بهتر شده باشد؛ اما وضعیت برای مردم همچنان به همان منوال این بیست و چند روز باقی مانده است.

تولید روزانه 2000 ماسک توسط بسیجیان منطقه یک تهران + فیلمتولید ماسک توسط گروههای جهادی برای بیمارستان های تهرانراه‌ اندازی 5 خط تولید ماسک استریل در گروه صنعتی زاگرس پوشظرف 48 ساعت آینده در تمام داروخانه‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان کرمانشاه ماسک عرضه می‌شود

خبرهای خوب، اما در این میان حالمان را بهتر می‌کند. اینکه می‌شنویم و می‌بینیم که مردم به صورت خودجوش وارد عرصه تولید اقلام مورد یاز مردم به ویژه ماسک و تجهیزات بهداشتی و پزشکی می‌شوند؛ اخباری است که در این اوضاع و احوال ناخوش حالمان را خوش می‌کند.

فعالیت کارگاه جهادی «تولید ماسک» با همکاری فرمانداری شاهرود و  سپاه ناحیه شاهرود در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود آغاز شد.

به همت و‌ همکاری فرمانداری شاهرود و سپاه ناحیه شاهرود کارگاه جهادی در محل آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران شهرستان شاهرود فعالیت خود را به تولید ماسک اختصاص داد.

در این زمینه مهیار یونس آبادی مدیر اجرایی این کارگاه جهادی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با توجه به نیاز استان و کشور به اقلام بهداشتی نظیر ماسک برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا تصمیم بر این شد که در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود اقدامی جهادی برای کمک و مساعدت در رفع نیاز موجود استان آغاز شود.

وی عنوان کرد: در این کارگاه روزانه تولید بیش از چهار هزار ماسک در 2 شیفته کاری با استفاده از گروه‌های جهادی شهرستان شاهرود پیش‌بینی و برآورد شده است که امیدواریم بتوانیم این مهم را تحقق بخشیدن و سهم خود را در کمک به حوزه سلامت ادا کنیم.

به گزارش تسنیم، در این روزها که کمبود برخی اقلام بهداشتی نظیر ماسک و دستکش برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا مورد نیاز است؛ گروه‌های جهادی بسیاری در استان سمنان پیشگام در تولید این اقلام شده‌اند و حتی برخی کارخانجات نظیر کارخانه قند شاهرود با تغییر خط تولید خود مشغول تأمین این نیازهای و اقلام بهداشتی ضروری هستند.

انتهای پیام/363/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT7 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا آموزشکده فنی و حرفه ای ویروس کرونا تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۸۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین

        به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان جوین این طرح ها را شامل زیست پزشک مرکز خدمات جامع سلامت شهرک رازی و خانه سلامت روستای منجشیرین جوین اعلام کرد که با هزینه بیش از ۲۰ میلیارد ریال اجرا شده است.   دکتر محمدرضا صدر در مراسم افتتاح این طرح ها افزود:‌ این ۲ طرح بهداشتی با مشارکت ۱۰۰ درصدی خیران سلامت منطقه اجرا شد که دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز در اجرای آنها مشارکتی فعال داشت.   شهر نقاب، مرکز شهرستان جوین در ۳۰۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.   دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیش از هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی در قالب ۶ بیمارستان، ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، همچنین ۱۹۵ خانه بهداشت به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • افت سطح زیر کشت مزارع گل محمدی در خراسان رضوی/ ۳۸ کارگاه گلاب‌گیری در فرخد فعال هستند
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز
  • اجرای ده‌ها طرح عمرانی فعال راهداری در استان مرکزی