Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@23:29:19 GMT

عکس ؛ اقدام سرخیو راموس در قرنطینه

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۸۹۸۲

عکس ؛ اقدام سرخیو راموس در قرنطینه

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید تمرینات برای حفظ آمادگی را در خانه پیگیری می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با شیوع ویروس کرونا فوتبال تقریبا در سراسر اروپا تعطیل شده و برنامه های بازی های لیگ های مختلف به تعویق افتاده است، اما سرخیو راموس همچنان در تلاش برای حفظ آمادگی بوده و در خانه اش تمرینات را پیگیری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخیو راموس کاپیتان باتجربه رئال مادرید امروز تصاویری از خودش در حال دویدن روی تردمیل در خانه منتشر کرد تا نشان دهد می خواهد آمادگی اش را برای ادامه فصل حفظ کند.

در صورت ادامه بازی های این فصل، رئال مادرید در لالیگا کورس سنگینی با بارسلونا برای کسب قهرمانی بعد از دو فصل دارد. همچنین علیرغم شکست ۱-۲ در برنابئو برابر منچسترسیتی، آنها همچنان امیدوار به بازگشت و صعود به دور بعدی هستند. همچنین در ادامه سرخیو راموس رقابت های یورو ۲۰۲۰ را پیش رو داشته و اخباری در مورد احتمال حضور او در المپیک توکیو نیز شنیده می شود. اتفاقاتی که همگی منوط به تصمیم ادامه مسابقات در روزهای آتی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سرخیو راموس رئال مادرید رئال مادرید سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران لیونل مسی جام جهانی برانکو تیم استقلال وینفرد شفر سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۸۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انیمیشن فان عمر مومنی از پنالتی برناردو سیلوا مقابل رئال مادرید / فیلم

عمر مومنی، کاریکاتور معروف با انتشار انیمیشنی جدید به پنالتی ضعیف برناردو سیلوا مقابل رئال مادرید پرداخته است.

دانلود (1.3MB)

دیگر خبرها