Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گزاری پلیس راهور ناجا اظهار کرد: با عنایت به نامگذاری سال ۹۸ به عنوان پلیس هوشمند توسط فرمانده ناجا در راستای تحقق آن هدف، اصلاح فرآیند‌ها و هوشمندسازی و توسعه خدمات در دستور کار قرار گرفت که این خدمات با شیوع ویروس کرونا شتاب بیشتری پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا گفت: یکی از خدمت‌های جدید پلیس راهور ناجا ترخیص خودرو‌های توقیف شده توسط مقامات قضائی و پلیس راهور است که در گام اول در دفاتر پلیس + ۱۰ و گام دوم فرآیند ترخیص خودرو به صورت اینترنتی و از طریق نرم افزار‌های تلفن همراه انجام می‌شود.

سرهنگ محمدی گفت: در فاز اول برای تعداد ۱۲ کلانشهر تهران، اصفهان، مشهد، تبریز، اهواز، قم، کرمانشاه، ساری، رشت، گرگان، شیراز و اراک انجام می‌شود و در فاز دوم و در اوایل سال ۹۹ این فرآیند به کل کشور تسری خواهد یافت.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا گفت: در حال حاضر در تهران تعداد ۱۱ ستاد ترخیص داریم که خدمات ترخیص خودرو را انجام می‌دهند.

وی افزود: البته این تعداد به ۱۳۹ دفتر پلیس + ۱۰ توسعه پیدا خواهد کرد که با این احتساب به طور میانگین در فاصله یک الی دو کیلومتری منازل عموم شهروندان تهرانی یک دفاتر پلیس+ ۱۰ وجود دارد.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: در سراسر کشور و کلیه شهرستان‌ها تعداد ۱۰۶۶ دفتر پلیس + ۱۰ وجود دارد که در آینده نزدیک به هم میهنان خدمات ترخیص خودرو ارائه می‌کنند.

وی گفت: کل مراحل فرآیند ترخیص خودرو به صورت پیامکی به مالک خودرو ابلاغ می‌شود که بعد از احراز هویت و احراز مالکیت مالک اطلاعات به صورت الکترونیکی به ستاد ترخیص ارسال و پس از تأییدیه بلامانع بودن ترخیص که به صورت سیستمی توسط مأموران و با نظارت حاکمیتی پلیس راهور انجام می‌شود، نیازی به حضور فرد در ستاد ترخیص راهور نمی‌باشد.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا گفت: هزینه حمل خودرو با جرثقیل و هزینه پارکینگ را مالک به صورت اینترنتی و با دستگاه پوز که در دفاتر پلیس + ۱۰ تعبیه شده پرداخت می‌کند و با ارائه قبض ترخیص، شخص می‌تواند به پارکینگ مربوطه برای ترخیص وسیله نقلیه توقیفی خود مراجعه کند و اگر شخص در همان روز به پارکینگ مراجعه کند، هیچ گونه هزینه‌ای به پارکینگ پرداخت نخواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترخیص خودرو پلیس راهور رئیس مرکز شماره پلیس راهور ناجا ترخیص خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۰۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی کالا برگ و یارانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید مهدی عمران فر افزود: اخیرا در مواردی مشاهده شده که مجرمان سایبری با طراحی یک متن به شکل خبر و اطلاع‌رسانی، نحوه دریافت کالابرگ و معیشتی را به صورت پیامک برای شهروندان ارسال و کاربران را برای وارد شدن به این لینک برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر هدایت می‌کنند غافل از اینکه لینک مذکور آلوده به بدافزار بوده و برای کاربران مشکلاتی را ایجاد می‌کند. وی افزود: شهروندان پیامک‌های جعلی با عناوین مشابه میزان یارانه معیشتی، ثبت نام و دریافت کالابرگ الکترونیک را نادیده بگیرید و هرگز به لینک‌های آنها کلیک نکنند و در صورت دریافت پیامک حاوی لینک کالابرگ الکترونیکی و یا بسته معیشتی از طرف دوستان و افراد مورد اعتماد شما نشان دهنده هک شدن و آلوده بودن تلفن همراه آنها به بدافزار بوده و دلیلی بر اصالت و تایید پیامک و لینک نمی‌باشد. سرهنگ عمران فر تصریح کرد: اکثر مالباختگان پیامک و لینک جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ الکترونیکی را از دوستان و افراد سرشناسی دریافت کرده اند که مورد اطمینان و دارای اعتبار اجتماعی بالایی بوده اند؛ لذا از باز کردن پیامک‌های دارای لینک و یا وارد کردن اطلاعات بانکی و هویتی در صفحاتی و سایت‌هایی که بر روی تلفن همراه شما باز می‌شود جدا خودداری نمایید. رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir بخش ارتباطات مردمی و از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن شماره ۰۹۶۳۸۰ مطرح کنند.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان
  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی کالا برگ و یارانه
  • تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • توقیف ۵۴ دستگاه خودرو انتقال پسماند غیر مجاز | کشف ۲۰۰ تن پسماند از زباله گردها
  • چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو مطالبه جدی پلیس در سال ۱۴۰۳ است
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه