Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین قدرت هاشم‌نیا در این رابطه گفت: هر سال پس از رسیدگی به پرونده زندانیان جرائم مالی غیرعمد و در ایام خاصی، تعدادی از زندانیان پس از طی مراحل قانونی آزاد می‌شوند.

وی ادامه داد: میزان بدهی این افراد بیش ازسه هزار و۱۰۰ میلیارد ریال بود که پس از اقدامات لازم اعم از اخذ گذشت از شکات، احتساب آورده مددجو، پرداخت تسهیلات از طریق ستاد دیه، اعسار محکوم علیه و حمایت صندوق تامین خسارت ها، زمینه آزادی ۲۴۰ نفر زندانی از این محل فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشم‌نیا افزود: ستاد دیه استان طی چند سال گذشته، توانسته ضمن فرهنگسازی لازم برای جذب نیکوکاران و خیرین ویژه این ستاد در جهت آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد، سطح کمک های واصله را نیز به نحو چشمگیری ارتقا بخشد که جا دارد در همین جا از حمایت‌های مسئولان قضایی استان و خیرین ارجمند قدردانی شود.

وی میزان کمک‌های نقدی رسیده خیرین استان به این ستاد در سال جاری را۳۵ میلیاردریال اعلام کرد و گفت: امیدواریم در سال آینده شاهد آزادی تعداد بیشتری از زندانیان جرائم مالی غیرعمد و بازگشت آنان به کانون خانواده باشیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خانواده دیه روابط عمومی زندان آزادی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،به گزارش روابط عمومی زندان جهرم، خانمی با مراجعه به دفتر مددکاری زندان جهرم ،۲۰ میلیون تومان را برای آزادی فردی بدهکار واریز و رسید آن را به عنوان هدیه تولد همسرش به وی اهدا کرد.
خیران و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند، می‌توانند هدایای نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۴۲۱۴۲۸۶ به نام انجمن حمایت زندانیان شهرستان جهرم واریز کنند.

شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی