Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@05:20:30 GMT

صفر تا صد طرح جدید پلیس برای خودروهای توقیفی

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۰۱۹۱

صفر تا صد طرح جدید پلیس برای خودروهای توقیفی

خبرگزاری فارس: سرهنگ محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در تشریح خبر فوق اظهار داشت: باعنایت به نامگذاری سال98 به عنوان پلیس هوشمند توسط سردار فرمانده ناجا، در راستای تحقق آن هدف، سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا اصلاح فرایندها و هوشمندسازی و توسعه خدمات در دستور کار قرار گرفت و با شیوع ویروس کرونا شتاب بیشتری یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از خدمت های جدید پلیس راهور ناجا ترخیص خودروهای توقیف شده توسط مقامات قضایی و پلیس راهور است که گام اول در دفاترپلیس+10 و گام دوم فرایند ترخیص خودرو به صورت اینترنتی و از طریق نرم افزارهای تلفن همراه انجام خواهد پذیرفت.

سرهنگ محمدی گفت: در فاز اول برای تعداد 12کلان شهر تهران، اصفهان، مشهد، تبریز، اهواز، قم، کرمانشاه، ساری، رشت، گرگان، شیراز، اراک انجام می شود و در فاز دوم و در اوایل سال99 این فرایند به کل کشور تسری خواهد یافت.

وی ادامه داد: درحال حاضر در تهران تعداد 11 ستاد ترخیص که خدمات ترخیص خودرو را انجام می دهند به 139 دفتر پلیس+10توسعه خواهد نمود و بطور میانگین در فاصله یک الی دو کیلومتری به منازل عموم شهروندان تهرانی یک دفتر پلیس10 وجود دارد.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا اذعان داشت: در سراسر کشور و کلیه شهرستانهای کشور تعداد 1066 دفتر پلیس+10 وجود دارد و در آینده نزدیک که به هم میهنان عزیز خدمات ترخیص خودرو ارائه خواهند نمود که کل مراحل فرایند ترخیص خودرو بصورت پیامکی به مالک خودرو ابلاغ می کردد. بعد از احراز هویت و احراز مالکیت مالک، اطلاعات بصورت الکترونیکی به ستاد ترخیص ارسال و پس از تاییدیه بلامانع بودن ترخیص که به صورت سیستمی توسط ماموران و با نظارت حاکمیتی پلیس راهور انجام می شود، نیازی به حضور فرد در ستاد ترخیص راهور نمی باشد.

وی افزود: هزینه حمل خودرو با جرثقیل و هزینه پارکینگ را مالک بصورت اینترنتی و با دستگاه پوزی که در دفاتر پلیس+10 تعبیه شده پرداخت می نماید و با ارائه قبض ترخیص، شخص می تواند به پارکینک مربوطه برای ترخیص وسیله نقلیه توقیفی خود مراجعه نماید و اگر شخص در همان روز به پارکینگ مراجعه کند هیچگونه هزینه ای به پارکینگ پرداخت نخواهد نمود.

منبع: فردا

کلیدواژه: ترخیص خودروهای توقیفی اینترنتی پلیس راهور ناجا ترخیص خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس وظایف ذاتی و مأموریتی این شرکت و در راستای درخواست شهروندان برای جلوگیری از مزاحمت‌های شغلی و سد معبر سیار از جمله وانتی‌هایی که معمولا با حضورشان باعث انسداد خیابان‌ها و معابر می‌شوند. مسعود رنجبریان با بیان این مطلب تاکید کرد: «عوامل انضباط شهری در مناطق با مشارکت پلیس راهور به پاکسازی معابر و رفع سد معبر سیار که اقدام به پوشش پلاک خودرو یا پارک ممنوع، پارک دوبل و سوبل، اقدام می کنند.»

به گفته مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان با بیان اینکه جرایمی که پلیس راهور برای آنها در نظر می‌گیرد باعث نظم و انضباط بیشتری در سطح شهر خواهد شد. آن طور که رنجبریان عنوان کرده: «پس از تعطیلات نوروز ، ۲۶۲ مورد رفع سد معبر سیار با مشارکت یگان عملیات راهور تهران انجام شد و علاوه بر اعمال جرائم برای سد معبر کنندگان سیار ، ۳ دستگاه خودرو متخلف نیز توسط پلیس به پارکینگ منتقل شده است.»

درطرح‌ ساماندهی چرخی ها ۹۹ نفر از نیروهای اجرایی معبربان، ۲۸دستگاه خودرو و ۳۱ نفر از نیروهای یگان عملیات راهور تهران حضور دارند.

محور طرح ساماندهی مشاغل سیار منطقه ۲: حد فاصل بزرگراه محمدعلی جناح و میدان خبرنگار واقع در خیابان شهید گلاب(محله طرشت)، منطقه ۳: حدفاصل سیدخندان و مترو قلهک(محور شریعتی) منطقه ۷: نظام‌آباد و خیابان دماوند منطقه ۹ : چهل‌وپنج متری زرند منطقه ۱۰: خیابان امام خمینی(ره) منطقه ۱۱: خیابان وحدت اسلامی منطقه ۱۳: خیابان نیروی هوایی منطقه ۱۴ : خیابان شکوفه و درودیان منطقه ۱۵ :خیابان شهرزاد منطقه ۱۶ : خیابان بیست‌متری جوادیه منطقه ۱۷: بزرگراه نواب(شیخ محمدی) منطقه ۲۱ : بلوار تهرانسر حدفاصل خیابان شاهد و شهید رجایی کد خبر 846972 برچسب‌ها شهردارى تهران تهران دستفروش - دستفروشی - دستفروشان

دیگر خبرها

  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • طرح نور در کنار ماموریت‌های دیگر پلیس ادامه خواهد داشت/ پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • هزینه ای جدید برای شماره گذاری خودرو در ایران