Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، هر ساله ترافیک پروازها در روزهای پایانی سال در فرودگاه مهرآباد به ٤٠٠ پرواز می رسید و فرودگاه قدیمی شهر مجبور بود با سی درصد بیشتر از ظرفیت خود پذیرای مسافران نوروزی باشد.

حالا اما پروازها در مهرآباد حتی به عدد انگشتان یک دست هم نمی رسد؛ با این حال ابراهیم مرادی راهبر فرودگاه مهرآباد گفت: تلاش ها برای کنترل شیوع این مهمان ناخوانده در محیط فرودگاه و انتقال آن از طریق پروازها با ضدعفونی شبانه روزی تجهیزات ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: علاوه بر اینکه کارمندان وزارت بهداشت با تب سنج مسافران را مورد بررسی قرار میدهند، ورودی ترمینالهای فرودگاه اکنون مجهز به سیستم تب سنج حرارتی است.

مرادی گفت: شرکت های هندلینگ کننده نیز موظف هستند قبل و بعد از هر پرواز هواپیما و تجهیزات هندلینگ کننده خود را گند زدایی کنند.

وی از نظارت مستمر و جدی بر عملکرد شرکت های هواپیمایی حاضر در فرودگاه  خبر داد.

مرادی اشاره کرد که غربالگری و تب سنجی مسافران ورودی در ترمینالها نیز با دستگاه دوربین حرارتی و تب سنج های  دستی توسط نماینده پایگاه قرنطینه بهداشت در حال انجام است.

عضو هیات مدیره و راهبرد فرودگاه مهرآباد اضافه کرد: تست وغربالگری تب سنجی به غیر از مسافران، از کلیه همکاران مهرآباد درکلیه قسمتها و واحدها  انجام می گیرد.
مرادی در خصوص تهیه امکانات وتجهیزات گند زدایی وضد عفونی وبهداشتی  همکاران ومحیط؛ گفت : با تلاش شبانه روزی همکاران در اداره تدارکات توانستیم به مقدار کافی برای همکاران مستقر در ترمینالها از جمله سپاه حفاظت وپلیس وهمچنین کلیه همکاران ترمینالها، امکانات بهداشتی از جمله دستکش وماسک ومحلول ضد عفونی کننده دست ومحیط تهیه کنیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ضدعفونی وزارت بهداشت فرودگاه مهرآباد پرواز هواپیما ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۰۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین براساس این برنامه انجام می شود.

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در فرودگاه مهرآباد
  • راز‌های ناگفته از تورم منفی ۱۰ درصدی افغانستان
  • هجوم ایرانیان برای سفرهای خارجی
  • کاهش سهم سفر برای اقشار کم درآمد
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در دوم اردیبهشت
  • هزینه تفریحات دهک دهم، 40 برابر دهک اول / هشدار نسبت به حذف سفر از سبد هزینه ای خانوارها/ 50 درصد خانوارهای ایرانی فاقد خودروی شخصی هستند / 77 درصد مسافران از خودروی شخصی استفاده می کنند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ یک شنبه دوم اردیبهشت
  • بلیت تمامی مسافران پروازهای باطل شده بازگردانده شد