Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@18:43:30 GMT

آخرین اخبار کرونا در جهان را در تسنیم بخوانید +لینک

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۰۵۶۴

آخرین اخبار کرونا در جهان را در تسنیم بخوانید +لینک

مار و اخبار ویروس کرونا در سراسر جهان در روزی که گذشت بسیار متنوع بوده است؛ این اخبار در هر کشوری نسبت به میزان و درگیری‌هایی که آن کشور داشت متفاوت بود. ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵ اجتماعی پزشکی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ آمار و اخبار ویروس کرونا در سراسر جهان در روزی که گذشت بسیار متنوع بوده است؛ این اخبار در هر کشوری نسبت به میزان و درگیری‌هایی که آن کشور داشت متفاوت بود؛ از شیوع افسار گسیخته کرونا در ایتالیا تا وضعیت پرآشوب فرودگا‌ه‌های آمریکا، همگی نشان از درگیری کشورهای جهان با این ویروس را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار مهم منتشر شده در جهان را در تسنیم بخوانید:

1. انجام نخستین تست واکسن آزمایشی کرونا بر روی انسان!

به گفته یک مقام دولتی آمریکا، امروز نخستین شرکت وارد شده در کارآزمایی بالینی، واکسن آزمایشی خود را بر روی 45 جوان داوطلب تست می‌کند؛ این آزمایش در "موسسه تحقیقات سلامت" ( Kaiser Permanente) شهر سیاتل آمریکا انجام خواهد شد.

2. بحران در ایتالیا؛ شیوع افسارگسیخته کرونا با وجود قرنطینه سراسری

آمارها حکایت از شیوع بسیار گسترده کووید‌ــ‌19 در این کشور دارد؛ تا این لحظه تعداد مبتلایان این کشور 24 هزار و 747 نفر است؛ این در حالی است که شهروندان ایتالیایی دیرتر از کشورهای دیگر مانند کره جنوبی و ایران به این ویروس مبتلا شده‌اند.

همچنین این کشور از لحاظ تعداد کشته‌‌ها نیز بعد از کشور چین در رده دوم جهان قرار دارد؛ تا این لحظه یک‌هزار و 809 نفر در این کشور جان خود را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده‌اند.

3. ایران با 32.9درصد بهبودی از بیماری کرونا در رده دوم جهان قرار دارد + نمودار

 تعداد مبتلایان در هر کشوری متناسب با میزان درگیری آن کشور با این ویروس است؛ نکته قابل توجه این است که با وجود گذشت هفته‌ها از این بیماری، برخی از کشورها توانسته‌اند از افزایش روزانه تعداد مبتلایان بکاهند و برخی از کشورها نیز کماکان شاهد افزایش تعداد مبتلایان هستند.

کشور ایران بعد از کشور چین، بیشترین تعداد بهبودیافتگان از بیماری کرونا را به خود اختصاص داده است.

4. ازدحام وحشتناک جمعیت در فرودگاه‌های آمریکا عامل شیوع گسترده‌تر کرونا در این کشور + فیلم

بسیاری از مسافران اروپایی که به کشور آمریکا سفر می‌کنند، به‌دلیل محدودیت‌های ایجادشده مجبور به انتظار در صف‌های طولانی غربالگری هستند.

مسافران اروپایی برای وارد شدن به کشور آمریکا، مجبور به انتظار در صف‌های طولانی غربالگری فرودگاه‌های این کشور هستند؛ این محدودیت باعث شده است وضعیت فرودگاه‌های این کشور آشفته شود و حجم بسیاری از مسافران در صف‌های غربالگری منتظر بمانند.

5. آخرین آمار جهانی درباره کرونا/ ابتلای 3600 نفر جدید در ایتالیا +جدول

بر اساس آخرین آمار پایگاه اطلاعاتی "worldometers"، تاکنون 169 هزار و 610 نفر در جهان به ویروس کرونل (کووید - 19) مبتلا شده اند که از این تعداد 6 هزار و 518 نفر جان خود را از دست داده اند.

طبق آمار تا این لحظه تعداد 77 هزار 776 نفر از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در جهان بهبودیافته و توانسته اند این ویروس را شکست بدهند.

6. مقام فرانسوی: بحران کرونا در فرانسه وخیم‌تر خواهد شد

جروم سالومون رئیس سرویس بهداشت و سلامت فرانسه امروز دوشنبه گفت: شیوع ویروس کرونا در فرانسه بسیار نگران کننده است و اوضاع به سرعت وخیم تر می شود؛ وی افزود: تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا هر 3 روز دو برابر می شود.

وزیر کشور آلمان: بحران کرونا یک مسئله امنیت ملی استمقام اروپایی: ویروس کرونا اروپا را به ورطه رکود اقتصادی می‌کشاندکرونا در اروپا| افزایش چشمگیر ابتلا و مرگ در سوئیس و اتریش

انتهای پیام/

R1545/P/S2,24,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اروپا آمریکا ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اروپا آمریکا ویروس کرونا اروپا آمریکا ویروس کرونا تعداد مبتلایان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار تصویر ۶۰۰ شهید غزه+لینک دانلود

به گزارش خبرنگار مهر بیش از ۶ ماه از آغاز جنایت وحشیانه رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی به نوار غزه می‌گذرد.

در این حمله وحشیانه تا کنون بیش از ۳۳ هزار نفر شهید شده‌اند و هزاران خانواده فرزندان، همسران و سایر اعضای خانواده خود را از دست داده‌اند.

از سوی دیگر امروز در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی محفل بزرگ امام حسنی‌ها برگزار می‌شود که در آن بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مردم تهران حضور خواهند داشت.

مسؤولان برگزاری این مراسم در ایده‌ای زیبا از شرکت کنندگان در این مراسم بزرگ خواسته‌اند تا هر کدام تصویر یکی از شهدای غزه را در روی گوشی تلفن همراه خود داشته و به نمایش بگذارند.

در اینجا فایل تصاویر مربوط به ۶۰۰ شهید جنگ غزه برای دانلود و استفاده قرار داده شده است.

کد خبر 6062626 سيد اسد رجبی

دیگر خبرها

  • اعمال شب نوزدهم ماه مبارک رمضان 19 + اعمال مشترک شب های قدر
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • راز کثیف؛ دستان ما چگونه بیماری‌ها را انتقال می‌دهند؟
  • دستان ما چگونه بیماری‌ها را منتشر می‌کنند؟
  • حکم روزه داری که بعد از اذان صبح به وطن می‌رسد چیست؟ | پاسخ حضرت آیت الله خامنه‌ای را بخوانید
  • تعداد مورچه‌های جهان مشخص شد؛ چند مورچه در سیاره زمین زندگی می‌کنند؟
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • انتشار تصویر ۶۰۰ شهید غزه+لینک دانلود