Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:15:27 GMT

خدادادی: الگویم علی کریمی است اما استقلالیم

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۰۷۸۷

خدادادی: الگویم علی کریمی است اما استقلالیم

آقای گل امیدهای ایران در حال حاضر در باشگاه نیروی زمینی با 12 گل زده فعلا بهترین گلزن لیگ یک هم به شمار می‌رود، او آرزو دارد همراه با تیم ملی ایران روزی قهرمان آسیا شود.

به گزارش "ورزش سه "، علی خدادادی مهاجم تیم فوتبال نیروی زمینی در شرایطی نیم فصل را به انتها رساند که با 12 گل زده بالاتر از سایر مهاجمان لیگ یک در جایگاه نخست جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که سال گذشته نیز عنوان آقای گل لیگ امید ایران را به دست آورده است و حالا به دنبال تکرار این عنوان در لیگ یک است.

 

 او که از کودکی در آکادمی باشگاه ذوب‌آهن رشد پیداکرده است، آرزوهای زیادی در سر دارد که در ادامه گفتگو او را خبرنگار "ورزش سه " می‌خوانیم.


 *از خود صحبت اهل کجایی، چند سال داری و فوتبالت ر از کجا آغاز کردی؟
من اهل اصفهان هستم و فوتبالم را از سن 6 سالگی در آکادمی فوتبال ذوب‌آهن آغاز کردم و دقیقا متولد 29 بهمن سال 1376 هستم. (23 سال)

 


*قبل از پیوستن به نیروی زمینی سابقه بازی در کدام تیم را داشتید؟
من سال گذشته در تیم فوتبال بزرگ‌سالان ذوب‌آهن اصفهان بودم اما با توجه مهاجمان آن زمان، بازی زیادی به من نمی‌رسید و توجه به اینکه هنوز یک سال دیگر با ذوب‌آهن قرارداد دارم ترجیح دادم از این تیم جدا شوم و به خدمت سربازی بروم که در ادامه جذب نیروی زمینی شدم.


*آیا با توجه به اینکه نمایش قابل قبولی که ارائه دادی در نقل و انتقالات نیم فصل پیشنهادی نداشتید؟
من چون سرباز هستم طبیعتا اجازه ورود به تیمی را ندارم اما بااین‌وجود تیم ذوب‌آهن به من گفت اگر می توانی برگردد و قرارداد خوبی باتو خواهیم بست، علاوه بر این از طرف تیم های سایپا و شهر خودرو نیز پیشنهاداتی داشتم که به علت خدمت سربازی ترجیح دادم که همچنان در خدمت نیروی زمینی باشم. متاسفانه پیشنهادات هیچ وقت به طور مستقیم نبوده و همیشه پای واسطه ها وسط در میان است.

 

 


*آیا تصور می‌کردی باوجوداینکه گل زدن در لیگ یک تا حدی سخت است بتوانی 12 گل به ثمر برسانی؟
اگه شما اطلاع داشته باشید من سال گذشته به عنوان آقای گل امیدهای کشور دست پیدا کردم، اما کسی به آن صورت اهمیتی قائل نشد. وقتی به نیروزمینی پیوستم باید اعتراف کنم که 6 بازی اول شاید سخت ترین دوران عمرم را سپری کردم چراکه نمی توانستم برای تیمم کاری صورت بدهم. اما تا حدی شرایط زندگی ام را حرفه‌ای‌تر کردم و تمریناتم را افزایش دادم و خوشبختانه آقای روانخواه هم به من فرصت داد و توانستم اولین گلم را بزنم و بعدازآن در 8 بازی متوالی توانستم گلزنی کنم. اما صادقانه بگویم که خودم پیش‌بینی نمی‌کردم که به صدر جدول آقای گلی برسم. اما این را به‌خوبی می‌دانم که هنوز چیزی تمام نشده است و باید تلاش بیشتری انجام دهم. هنوز 8 بازی باقی‌مانده است که امیدوارم باز هم بتوانم برای تیمم مثمر ثمر باشم.


*از کار کردن با امید روانخواه و نحوه کار با او چه چیزهایی فراگرفتی؟
 آقا امید همیشه به ما گوشزد می‌کند که قبل از اینکه گل خوردن و گل زدن اهمیت داشته باشد باید فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم. اما این نوع تفکر نیاز به امکانات خوبی دارد که متاسفانه ما فاقد آن هستیم.


 *استقلالی هستی یا پرسپولیسی و الگوهایت در ایران و خارج کشور چه کسانی هستند؟
من استقلالی هستم و الگویم در ایران علی کریمی و در خارج کشور کریستیانو رونالدو


*سقف آرزوهایت تا کجاست؟
من هدفم را بالاتر از فوتبال ایران قرار داده ام و فکر می‌کنم اگر در چند سال گذشته شرایط سختی برایم پیش نمی آمد موقعیتم خیلی بهتر بود اما باز هم خدا رو شکر می‌کنم وآرزو دارم که همراه با تیم ملی ایران قهرمان آسیا بشوم.


*درپایان اگر صحبتی دارید بفرمایید
از خدا می خواهم که سلامتی را از هیچ بنده ای نگیرد وشادی و گردش و تفریح که همه دلخوشی این مردم بود به آنها برگردد.

دسته یک نیروی زمینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا دسته یک نیروی زمینی نیروی زمینی سال گذشته آقای گل ذوب آهن لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"

متن پیام قناعت استاندار خراسان جنوبی  مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران" به شرح زیر است:
به نام خدا

"یکی از سازمان‌ها و دستگاه‌های انقلابی که از آغاز انقلاب تا امروز، به طور یکنواخت و مستمر، به ارزش‌های انقلابی نزدیک‏تر و با آن آمیخته‏‌تر شده، بی‏ شک ارتش جمهوری اسلامی ایران است". مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبعیت محض از فرمان ویژه قافله سالار اسلام ناب، حضرت امام خمینی (قَدَّسَ ا‌لله نَفسُهُ الزَّکِیَّه) و پیوستن به جنبش انقلابی مردم در بحبوبه انقلاب، خط بطلانی بر تمام توطئه‌ها برای انحلال ارتش کشیدند، امام راحل (رِضوانُ الله تَعالیَ عَلَیه) به پاس این اقدام ارزشمند، ۲۹ فروردین ماه را روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی قهرمان نام نهادند.

تاریخِ ۴۵ ساله انقلاب اسلامی به نیکی نشان می‌دهد ارتش مقدس جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اینکه با حضوری درخشان و افتخارآمیز در عرصه‌های زمینی، هوایی و دریایی، دشمنان را از رویارویی و مقابله با نیرو‌های مسلح مقتدرِ جمهوری اسلامی ایران بیمناک ساخته، با بهره گیری از سرمایه‌های انسانی خلاق، متخصص و کارآمد، پله‌های ترقی و پیشرفت را در زمینه‌های مختلف علمی، نظامی و آموزشی با موفقیت طی کرده است و غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی با حضوری آگاهانه در همه عرصه‌های خوف و خطر، جنگ‌های سخت و نرم، بحران‌های حوادث و سوانح و ... همواره با تلاش برای حفظ آرامش و امنیت کشور، پاسدار جان ایرانیان بوده و هستند.

اینجانب فرارسیدن ۲۹ فروردین، " روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی" را به کلیه پرسنل خدوم، فرماندهان، افسران، درجه داران و سربازان فداکار ارتش جمهوری اسلامی در استان خراسان جنوبی تبریک عرض نموده، عزتمندی و اقتدار روز افزونِ خانواده بزرگ و باصلابت ارتش و دیگر نیرو‌های مسلح را ذیل ولایت امام عصر (ارواحنا فداه) و تحت زعامت فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) آرزومندم. 

جواد قناعت
استاندار و رئیس شورای تأمین استان خراسان جنوبی

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • واکنش فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه اصفهان
  • نیروی زمینی ارتش مشغول انسداد نوار مرزی ایران و افغانستان است
  • تبریک دانش آموزان رباط کریمی به مناسبت روز ارتش و نیروی زمینی + فیلم
  • پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی شود
  • ایران با کسی که به خاکش تعدی‌ کند مماشات نخواهد کرد
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود
  • امیر حیدری: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود
  • تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"