Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@03:53:30 GMT

راز شادی گل علی علیپور در دربی فاش شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۱۰۶۴

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران شب گذشته با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره نحوه شادی گلش در بازی دربی مقابل استقلال که شبیه خوشحالی بعد از گل دیاباته مهاجم استقلال بود، توضیحاتی ارائه داد.

 

علیپور در این باره اظهار داشت: وقتی شما در دربی موفق به گلزنی می‌شوید، آن قدر جو ورزشگاه روی شما فشار وارد می کند که ناخودآگاه ممکن است تصمیماتی بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بخواهم واقعیت را بگویم، این حرکتی که من پس از گل تساوی پرسپولیس از خود نشان دادم یک لحظه در پیش خودم فکر کردم اگر قرار باشد تیمی چنین خوشحالی از خودش نشان دهد، آن هم بازیکنان تیم پرسپولیس هستند.

 

او افزود: تیم ما در این ۶ سال موفق شده جام های زیادی را به دست بیاورد، اگر قرار باشد کسی شادی گل تهاجمی از خود نشان دهد آن بازیکنان پرسپولیس هستند. در هر صورت این حرکتی که من انجام دادم، کاملاً ناخواسته بود و در یک لحظه به ذهنم رسید و باعث شد چنین حرکتی از خودم نشان دهم.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شیخ دیاباته علی علیپور پرسپولیس استقلال دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام محرومیت؟ شادی اسماعیلی فر فقط یک لایک ساده بود!

به گزارش همشهری آنلاین دانیال اسماعیلی‌فر در بازی با صنعت نفت گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند اما طبق تصاویری که از او حین شادی‌اش ثبت شده، او به سمت تماشاگران حرکتی انجام داده که باعث دعوت او به کمیته انضباطی شده است.

بادامکی معاون پرسپولیس در مورد این اتفاق در برنامه شب‌های فوتبالی گفت: من هنوز صحنه را ندیدم. یکی دوتا فیلم برایم فرستادند که واضح نبود دانیال چه‌کار کرده است. دانیال بازیکن با اخلاقی است. من آن صحنه را ندیدم.

او در مورد واکنش باشگاه گفت: قطعا باشگاه هم با او صحبت خواهد کرد. کمیته انضباطی هم او را فراخوانده که چیز جدیدی نیست که به سرعت بازیکنان پرسپولیس را فرا می‌خوانند. کاش برای همه تیم‌ها اتفاق بیفتد.

او در مورد این حرکت دانیال و احتمال محرومیتش در اظهار نظری عجیب گفت: من چیز خاصی از او ندیدم‌. من صحنه‌ای که از دانیال دیدم فقط لایک نشان داده بود!

کد خبر 845626 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تاپ شات؛ شادی اینتری‌ها پس از قطعی شدن بیستمین قهرمانی سری آ
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس
  • از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!
  • چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
  • دلیل شادی غیر متعارف بازیکن پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام زمان حضور مدافع خاطی پرسپولیس در کمیته انضباطی به دلیل شادی گل جنجالی
  • کدام محرومیت؟ شادی اسماعیلی فر فقط یک لایک ساده بود!