Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان، یک کارگاه تولیدی با بیش از 4 هزار لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز غیربهداشتی همراه با وسایل تقطیر و دیگ بخار کشف و ضبط گردی و این محموله تحویل مراجع قضایی و به نظر می‌رسد به‌زودی امحا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس در اصفهان، به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان، یک کارگاه تولیدی با بیش از 4 هزار لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز غیربهداشتی همراه با وسایل تقطیر و دیگ بخار کشف و ضبط گردی و این محموله تحویل مراجع قضایی و به نظر می‌رسد به‌زودی امحا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است عده‌ای با توجه به فضای ایجادشده با ورود ویروس کرونا در کشور، به دلیل ناآگاهی از الکل‌های آشامیدنی در جهت ضدعفونی سیستم داخلی بدن استفاده می‌کنند که تاکنون در بسیاری از استان‌ها باعث فوت هم‌وطنان شده است.

انتهای پیام/۶۳۱۱۰/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان مشروبات الکلی کشف کارگاه تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۱۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت واحد ۴ بخار نیروگاه نکا به مدار تولید

نوراله ادبی فیروزجائی مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا گفت: واحد ۴ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا پس از انجام تعمیرات میاندوره‌ای به شبکه سراسری برق کشور پیوست.

او افزود: این واحد که طبق برنامه و به منظور ارتقاء آمادگی برای تولید پایدار انرژی در تابستان در روز‌های ابتدایی ماه جاری از مدار خارج شده بود، پس از ۲۳ روز کار فشرده تعمیراتی به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

ادبی فیروزجائی با اشاره به لزوم آمادگی کامل همه واحد‌های نیروگاهی برای تأمین نیاز شبکه در ایام پیک مصرف تابستان، گفت: با توجه به افزایش بسیار قابل توجه تقاضای مصرف برق در ایام گرم سال بدلیل استفاده مشترکان از سیستم‌های سرمایشی، در راستای پاسخگویی به تقاضا و ارتقاء توان تولید واحدها، کار و تلاش و فعالیت تعمیراتی به صورت فشرده در نیروگاه حتی در تعطیلات نوروز بی وقفه ادامه داشت تا انشاءا... بتوانیم از پیک مصرف امسال با موفقیت عبور کنیم.

او با اشاره به ناترازی تولید و تقاضای مصرف برق، بالا بودن شدت مصرف انرژی در کشور را یکی از چالش‌های اساسی صنعت برق دانست و افزود: به گواه آمار مصرف برق کشور ما بسیار بالاتر از استاندارد‌های جهانی است؛ لذا لازم است به موازات نیروگاه سازی و افزایش ظرفیت تولید برق، اقدام عاجلی هم در راستای فرهنگ سازی و آموزش شیوه‌های مدیریت مصرف انجام شود تا بتوانیم از اتلاف بیشتر سرمایه‌های ملی پیشگیری کنیم.

ادبی گفت: درحال حاضر، طبق برنامه و به منظور ایجاد آمادگی تولید در تابستان، واحد یک بخار برای تعمیرات نیمه اساسی، واحد ۳ بخار برای انجام تعمیرات میاندوره‌ای و واحد یک گازی برای بازدید دوره‌ای و تعمیرات غیرمترقبه از مدار تولید خارج است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • نیسان قشقایی ۲۰۲۵ به میدان آمد + عکس
  • ۴۰۰۰ همت برای تحقق نرخ رشد ۸ درصدی در اقتصاد کشور نیاز است
  • واحد ۴ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا به مدار تولید بازگشت
  • بازگشت واحد ۴ بخار نیروگاه نکا به مدار تولید
  • (عکس) رضوانی، پورشه ۹۱۱ را متحول می‌کند
  • کارگاه تولیدی لامپ‌های LED در اوین راه‌اندازی شد
  • ساخت کامپوزیت‌های پلیمری خودروانکار دردانشگاه صنعتی
  • ساخت کامپوزیت‌های پلیمری خودروانکار دردانشگاه صنعتی اصفهان
  • معرفی کارگاه تولیدی انواع هاردباکس آماده و اختصاصی
  • دنزا زد9 جی تی ؛ محصول جدید از ائتلاف ناموفق مرسدس بنز (+تصاویر)