Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالی که امروز جلسه شورای عالی کار به نتیجه نرسید، فردا جلسه کمیته دستمزد با حضور شرکای اجتماعی به منظور کاهش اختلاف بین نمایندگان کارگران و کارفرمایان برگزار خواهد شد. ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸ اقتصادی کار آفرینی و اشتغال نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ در حالی که امروز دویست و هشتاد و هشتمین جلسه شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد کارگران در سال 99 با حضور شرکای اجتماعی، نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت در محلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور وزیر کار برگزار شد که به دلیل عدم تفاهم نمایندگان کارگران و کارفرمایان جلسه به نتیجه نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جلسه دستمزد امروز بدون نتیجه پایان یافت/ جلسه بعدی مزد 28 اسفند ماه

با توجه به اینکه در این جلسه اعضای شورای عالی کار به توافق نهایی نرسیدند، قرار شد فردا سه‌شنبه جلسه کمیته دستمزد به ریاست معاون روابط کار وزارت کار و با حضور نمایندگان کارگران و کارفرمایان برگزار می شود و نتیجه این جلسه در جلسه بعدی شورای عالی کار که روز چهارشنبه 28 اسفند 98 در محل وزارت کار برگزار می‌شود ارائه خواهد شد و حداقل دستمزد کارگران برای سال آینده تعیین می شود. 

 انتهای پیام/

R1012189/P/S7,82/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اخبار حقوق و دستمزد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار حقوق و دستمزد اخبار حقوق و دستمزد شورای عالی کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ

اجلاس بین‌المللی مقامات عالی امنیتی با حضور علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در سنت‌پترزبورگ آغاز به کار کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دوازدهمین اجلاس بین المللی نمایندگان عالی کشورها در امور امنیتی روز چهارشنبه با حضور احمدیان نماینده مقام معظم رهبری در سن‌پترزبورگ روسیه آغاز به کار کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس و نشست مرتبط با گروه بریکس، سخنرانی و دیدارهای جداگانه‌ای نیز با برخی همتایان خود خواهد داشت.

احمدیان پیش از این، روز سه‌شنبه در نخستین روز سفر به سن‌پترزبورگ، با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی جمهوری عراق دیدار کرد.

هیأت اعزامی کشورمان با حضور فعال در نشست های جانبی این اجلاس؛ دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران در موضوعات مهم امنیتی در منطقه و جهان را تبیین و تشریح خواهند کرد.

احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ
  • حال کارگران خوب است!
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • خط و نشان کارگران برای دولت /گره کور حق مسکن باز می شود؟
  • بررسی مشکلات آموزشی شهر مجومرد
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • جدیدترین خبر درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ مصوبه دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز