Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@07:32:17 GMT

گفت‌وگوی تلفنی روحانی با استاندار خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۱۵۸۳

گفت‌وگوی تلفنی روحانی با استاندار خراسان رضوی

حجت اسلام والمسلمین "حسن روحانی" رییس جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: باید با کمک مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بخش‌های گوناگون، هرچه زودتر روند شیوع ویروس کرونا را کنترل کنیم.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی در تماس تلفنی با استاندار خراسان رضوی ضمن دریافت گزارش دقیق از فعالیت های انجام شده در زمینه اجرای دستورالعمل های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، بر ضرورت تلاش مسؤولان استان در همه بخش‌ها و استفاده از ظرفیت‌های استان از جمله نیروهای مسلح و سازمان های مردم نهاد در راستای ارائه خدمات به مردم و جلوگیری از شیوع گسترده این بیماری تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی با ابراز خرسندی از همدلی و همکاری مؤثر میان مردم و مسؤولان برای کنترل و مقابله با بیماری کرونا در این استان و مشارکت روحانیت، علما و تولیت آستان قدس رضوی، سازمان های مردم نهاد و اصناف، نیروهای مسلح و نیروی انتظامی در این راستا، اظهار امیدواری کرد با کمک مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی در بخش های گوناگون بتوان هرچه زودتر روند صعودی شیوع کرونا را کنترل کرد.

رییس جمهوری ایران بار دیگر با تجلیل از فداکاری و خدمات ارزنده پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌های استان خراسان رضوی و سراسر کشور، افزود: از مردم خوب استان خراسان رضوی و مجاوران آستان مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در مشهد مقدس می خواهیم به دستورالعمل های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و درمان توجه کرده و با ماندن در منازل خود و زیارت حضرت ثامن الحجج (ع) از منزل که یقیناً همان اجر و تأثیر زیارت از نزدیک را خواهد داشت و قطعاً مورد عنایت حضرت نیز واقع خواهد شد، در آستانه سال نو گام مؤثری در کاهش شیوع بیماری بردارند و از رفت و آمدهای غیرضروری اجتناب نمایند.

روحانی همچنین اعمال محدویت‌های ورود و خروج مسافران در مناطق مشخص استان خراسان رضوی در چارچوب سیاست‌ها، برنامه ها و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با انجام اقداماتی در این راستا را در کنترل شیوع این بیماری حائز اهمیت عنوان کرد.

"علیرضا رزم حسینی" استاندار خراسان رضوی نیز در این گفت وگوی تلفنی، گزارشی از آخرین وضع شیوع ویروس کرونا و مبتلایان به این بیماری و اقدامات انجام شده در زمینه اجرای سیاست ها و برنامه های ستاد ملی مقابله با کرونا از جمله افزایش آزمایشگاه‌ها و نقاهتگاه‌ها در مشهد و سایر شهرستان‌های استان، استفاده از مشارکت، همکاری همه طبقات اجتماعی به ویژه روحانیت و علما، سازمان های مردم نهاد و اصناف و ظرفیت‌ های نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و بسیج و امکانات آستان قدس رضوی، شهرداری‌ها و هلال احمر برای گسترش میزان ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم را به رییس جمهوری ارائه کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سیاست حسن روحانی خراسان رضوی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار خراسان رضوی از مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی به‌منظور تلاش ارزشمند وی در خدمت‌رسانی به مهمانان امام رضا (ع) در ایام نوروز تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری از ۴۰ روز حضور و تلاش ارزشمند علی‌اصغر اصغری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی و کارکنان این مجموعه در مسیر سوخت‌رسانی و کمک و یاری به مهمانان امام رئوف و سوخت‌رسانی مطلوب به مجاوران و زائران بارگاه قدس رضوی قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • هشدار شولتس به نتانیاهو درباره تشدید تنش‌ها در منطقه
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در حوزه صنایع معدنی خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در حوزه صنایع معدنی و صنعت خراسان رضوی
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • قدردانی استاندار خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی
  • ضرورت استفاده دستگاه‌های خراسان رضوی از همه مجاری تامین منابع
  • رتبه نخست خراسان رضوی ‌در پرداخت وام ازدواج
  • هشدار مهم درباره شیوع ۳ بیماری ویروسی از مرز شرقی