Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@06:12:51 GMT

صفر تا صد طرح جدید پلیس برای ترخیص خودرو

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۱۷۴۱

صفر تا صد طرح جدید پلیس برای ترخیص خودرو

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در تشریح خبر فوق اظهار داشت: باعنایت به نامگذاری سال ۹۸ به عنوان پلیس هوشمند توسط سردار فرمانده ناجا، در راستای تحقق آن هدف، سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا اصلاح فرایند‌ها و هوشمندسازی و توسعه خدمات در دستور کار قرار گرفت و با شیوع ویروس کرونا شتاب بیشتری یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از خدمت‌های جدید پلیس راهور ناجا ترخیص خودرو‌های توقیف شده توسط مقامات قضایی و پلیس راهور است که گام اول در دفاترپلیس+۱۰ و گام دوم فرایند ترخیص خودرو به صورت اینترنتی و از طریق نرم افزار‌های تلفن همراه انجام خواهد پذیرفت.

سرهنگ محمدی گفت: در فاز اول برای تعداد ۱۲ کلان شهر تهران، اصفهان، مشهد، تبریز، اهواز، قم، کرمانشاه، ساری، رشت، گرگان، شیراز، اراک انجام می‌شود و در فاز دوم و در اوایل سال ۹۹ این فرایند به کل کشور تسری خواهد یافت.

وی ادامه داد: درحال حاضر در تهران تعداد ۱۱ ستاد ترخیص که خدمات ترخیص خودرو را انجام می‌دهند به ۱۳۹ دفتر پلیس+۱۰ توسعه خواهد نمود و بطور میانگین در فاصله یک الی دو کیلومتری به منازل عموم شهروندان تهرانی یک دفتر پلیس ۱۰ وجود دارد.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا اذعان داشت: در سراسر کشور و کلیه شهرستان‌های کشور تعداد ۱۰۶۶ دفتر پلیس+۱۰ وجود دارد و در آینده نزدیک که به هم میهنان عزیز خدمات ترخیص خودرو ارائه خواهند نمود که کل مراحل فرایند ترخیص خودرو بصورت پیامکی به مالک خودرو ابلاغ می‌کردد. بعد از احراز هویت و احراز مالکیت مالک، اطلاعات بصورت الکترونیکی به ستاد ترخیص ارسال و پس از تاییدیه بلامانع بودن ترخیص که به صورت سیستمی توسط ماموران و با نظارت حاکمیتی پلیس راهور انجام می‌شود، نیازی به حضور فرد در ستاد ترخیص راهور نمی‌باشد.

وی افزود: هزینه حمل خودرو با جرثقیل و هزینه پارکینگ را مالک بصورت اینترنتی و با دستگاه پوزی که در دفاتر پلیس+۱۰ تعبیه شده پرداخت می‌نماید و با ارائه قبض ترخیص، شخص می‌تواند به پارکینک مربوطه برای ترخیص وسیله نقلیه توقیفی خود مراجعه نماید و اگر شخص در همان روز به پارکینگ مراجعه کند هیچگونه هزینه‌ای به پارکینگ پرداخت نخواهد نمود.

انتهای پیام/

104 / 361 ترخیص خودرو پلیس راهور ناجا خرید خودرو فروش خودرو شماره گذاری خودرو سرهنگ محمدی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ترخیص خودرو پلیس راهور ناجا خرید خودرو فروش خودرو شماره گذاری خودرو سرهنگ محمدی پلیس راهور ناجا ترخیص خودرو پلیس ۱۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین اما روان در سطح پایتخت بودیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بار ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله – نیمه سنگین و در حال حرکت است و در آبشناسان – سردار جنگل، همت – بعد از جنت آباد، چمران - نهج البلاغه، یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله و بعد از مرزداران و حکیم – شقایق بار ترافیک نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در آزادراه تهران کرج بعد از آزادگان تا شیخ فضل الله، شهید سلیمانی - صیاد، بابایی به سمت غرب – تا مقطع نیروی زمینی، زین الدین به غرب - شمس آباد، علامه – شقایق، امام علی (ع) – جانبازان، شهید سلیمانی – صیاد شیرازی و رسالت قبل از پل سید خندان است.

سرهنگ شریفی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از از استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است.

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ به منظور اجرای طرح جناغی ها در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت و تغییر مسیرهای ناگهانی خودروها جهت ورود به رمپ ها و خروجی بزرگراه‌ها خودداری کرده و با این کار نظم خاصی را به معابر شهری می‌دهند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: هم اکنون ترافیک امروز از مسیرهای غربی و شرقی به سمت مرکز شهر تهران سنگین است که می‌طلبد شهروندان گرامی ضمن مدیریت سفرهای خود از ترددهای غیر ضرور در سطح معابر پایتخت خودداری کنند.

وی از راکبین موتورسیکلت خواست به دلیل انباشت گازهای آلاینده در داخل تونل‌ها و احتمال واژگونی ناگهانی موتورسیکلت بخ دلیل بیهوشی و تصادفات بدون برخورد، از تردد داخل تونل‌ها جدا خودداری کنند و همواره از کلاه ایمنی و استاندارد جهت ترددهای خود در سطح شهر استفاده کنند.

کد خبر 6079425

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس راهور پایتخت: عابران پیاده شب‌ها لباس تیره نپوشند
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت
  • کشف بیش از ۶۰ تن اموال قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • افزایش تصادفات منجر به فوت موتورسواران در تهران
  • فوت راننده موتورسیکلت در خیابان طیب اصفهان
  • توقیف ۱۰۶ خودرو حادثه ساز در خراسان رضوی
  • اخذ ۶۶ کد برای مراکز جامع سنجش نوآموزان خراسان رضوی
  • افراد از مراکز بهزیستی ترخیص نمی‌شوند تا به استقلال برسند
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز
  • پلیس راهور: از هر ۱۰ نفر فوتی تصادفات ۵ نفر موتورسوارند