Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@21:44:51 GMT

تقدیر از فعالیت ایثارگرانه کادر درمانی شاهرود+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۱۸۱۹

تقدیر از فعالیت ایثارگرانه کادر درمانی شاهرود+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

فرماندار شاهرود گفت: فعالیت ایثارگرانه کادر درمانی در شهرستان شاهرود قابل ستایش است و به انسان در مقابله با کرونا روحیه مضاعف می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، نادر فخری، فرماندار شاهرود از محل بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان امام حسین (ع) بازدید و از تلاش کادر درمانی این بیمارستان قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان شاهرود به‌اتفاق معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از کادر درمان بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود قدردانی و از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کردند.

فخری در این بازدید گفت: از تلاش‌ها و فعالیت ایثارگرانه کادر درمانی بیمارستان امام حسین (ع) روحیه مضاعف گرفتم.

رئیس ستاد فرماندهی مبارزه با کرونا در شهرستان شاهرود پس از بازدید یک و نیم‌ساعته از بیمارستان امام حسین (ع) گفت: از تلاش خالصانه، صبورانه و ایثارگرانه کادر درمان این بیمارستان روحیه مضاعف گرفتیم.

فخری در این بازدید با پزشکان و پرستاران و دیگر کارکنان بیمارستان به گفت‌وگو پرداخت و پیام سپاسگزاری استاندار سمنان و اعضای ستاد فرماندهی مبارزه با کرونا شهرستان و همچنین مردم شریف شاهرود را به کادر درمان بیمارستان ابلاغ کرد.

نکته حائز اهمیت این بازدید رضایتمندی مراجعان و قدرشناسی بیماران از عملکرد، خدمات و برخورد و رفتار تمام کارکنان بیمارستان و روحیه خوب کادر اداری و درمانی بیمارستان بود.

این ویدئو را ببینید:

انتهای پیام/74001/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: فیلم درمان شاهرود امام حسین بیمارستان امام حسین کادر درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۱۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام صیادی ظهر چهارشنبه در حاشیه آئین گشایش کلینیک تخصصی خیرساز بیمارستان امام حسین (ع) از آغاز ساخت بنای این کلینیک از سال ۱۳۹۷ به همت یک بنیاد خیریه خبر داد و گفت: این پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال تکمیل شد.

وی با اشاره به تجهیز این کلینیک با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و دانشگاهی مطرح کرد: این کلینیک به متراژ سه هزار مترمربع در چهار طبقه ساخته شده و در بخش‌های داخلی، عفونی، اطفال، دندانپزشکی، قلب، ارتوپدی، زنان، تغذیه و … فعالیت دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به در نظر گرفتن تجهیزات تکمیلی برای بخش‌های توسعه‌ای این کلینیک بیان کرد: مرکز درمان سو مصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) نیز امروز افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

کد خبر 6088053

دیگر خبرها

  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • بازدید رئیس جمهور از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی