Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، مرحله سه ماهه اول طرح «همراهی» با هدف تشویق مشتریان به نصب و ترویج استفاده از نرم‌افزار صاپ بانک صادرات ایران، در بازه زمانی ٣ ماهه از ابتدای آذرماه تا پایان بهمن‌ماه سال‌جاری به اجرا درآمد. بر مبنای این طرح تمامی هموطنان و مشتریان بانک صادرات ایران و سایر بانک‌های عضو شبکه شتاب می‌توانند ضمن معرفی و دعوت به عضویت دوستان و سایر کاربران برای نصب اپلیکیشن «صاپ»، امتیاز کسب کرده و با تداوم این دعوت در طول دوره‌های سه‌ماهه، بدون قرعه‌کشی از پنج تا ٢٠٠ میلیون ریال جوایز این طرح برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این طرح، پنج نفر اول هر دوره به ترتیب ٢٠٠ میلیون ریال، ١٥٠میلیون ریال، ٨٠ میلیون ریال، ٥٠ میلیون ریال و ٣٠ میلیون ریال جایزه دریافت خواهند کرد. نفرات ششم تا دهم نیز هرکدام ٢٠ میلیون ریال، نفرات یازدهم تا سی‌ام هر کدام ١٠ میلیون ریال و نفرات سی‌ویکم تا شصت‌و هشتم هر یک پنج میلیون ریال جایزه می‌گیرند. انتخاب ٦٨ نفر کاربر برتر این طرح به مناسبت شصت‌وهشتمین سال فعالیت بانک صادرات ایران صورت گرفته است.

طرح همراهی تا پایان مردادماه ١٣٩٩ ادامه دارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک صادرات بانک صادرات ایران اپلیکیشن صاپ میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

​تغییر ساعت فعالیت شعب بانک صادرات ایران به مناسبت شب‌های قدر

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا،به منظور بهره‌مندی بیشتر از فضائل شب‌های قدر، شعب این بانک در روزهای شنبه 11 فروردین مصادف با 19 ماه مبارک رمضان و چهارشنبه 15 فروردین مصادف با 23 ماه مبارک رمضان، با دو ساعت تأخیر و از ساعت 9:30 شروع به خدمت‌رسانی خواهند کرد.

واحدهای ستادی بانک نیز در این دو روز، با دو ساعت تأخیر از ساعت 9 صبح آماده ارائه خدمت خواهند بود.

سامانه شعب مجازی سپهر (شمس) به نشانی: https://shams.bsi.ir ، همراه‌بانک، اینترنت‌بانک، اپلیکیشن پرداخت اینترنتی صاپ و سایر درگاه‌های بانکداری غیرحضوری بانک صادرات ایران خدمات متنوع این بانک را بدون نیاز مراجعه به شعب برای بیش از ٤٥ میلیون مشتری بانک صادرات ایران فراهم کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  •  اعلام اسامی برندگان روز شانزدهم مسابقه زندگی با آیه ها 
  • اسامی برندگان مسابقه پویش « زندگی با آیه ها» در مازندران
  • ​تغییر ساعت فعالیت شعب بانک صادرات ایران به مناسبت شب‌های قدر
  • اسامی برندگان روز پانزدهم پویش «زندگی با آیه‌ها» اعلام شد
  • ​تغییر ساعت کار شعب بانک صادرات ایران به مناسبت شب‌های قدر
  • اعلام اسامی برندگان روز پانزدهم مسابقه زندگی با آیه ها
  • اسامی برندگان روز چهاردهم پویش «زندگی با آیه‌ها» اعلام شد
  • اعلام اسامی برندگان مسابقه زندگی با آیه‌ها استان سمنان
  • اسامی برندگان روز چهاردهم مسابقه زندگی با آیه ها اعلام شد
  • اسامی برندگان مسابقه زندگی با آیه‌ها استان سمنان