Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمپانی آمازون و نتفلیکس نیز فیلمبرداری سریال‌های خود را متوقف کردند؛ اما سریالی که توانست از این بحران جان سالم به در ببرد کدام سریال است؟ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۰ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، در ادامه توقف دیگر پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی کمپانی آمازون فیلمبردای سریال مورد انتظار خود یعنی «ارباب حلقه‌ها» را متوقف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالیوود نیز سینما و تلویزیونش را تعطیل کرداز تصمیم سازمان سینمایی در حیرتم/ تکدی‌گری نمی‌کنیم

این سریال که معادل 1 میلیارد دلار برای این کمپانی هزینه برداشته و در حال فیلمبرداری در نیوزیلند است فعلاً به مدت دو هفته فیلمبرداری نمی‌شود.

نمایی از فیلم ارباب حلقه‌ها

همینطور از دیگر سریال‌های موفقی که قرار بر ادامه ساخت آن بود باید به «دستیار ندیمه» اشاره کرد. این سریال که از شبکه hulu پخش شده بود توانست در جشنواره امی جایزه بهترین بازیگر زن را برای خود کند.

اما سریال مهم دیگری که از بدو انتشار خود مورد استقبال قرار گرفت سریال witcher بود که فیلمبرداری این پروژه نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. فیلمبرداری فصل دوم این سریال فانتزی با بازی «هنری کویل» از امروز به مدت دو هفته لغو می‌شود. 

همینطور دیگر سریال‌هایی که تولیدشان متوقف شده است باید به «لوکی» و «وانداویژن» از استودیوی مارول اشاره کرد. شبکه‌ی استارز هم اعلام کرده است که تولید اسپین‌آف‌های سریال «قدرت» را در نیویورک دست کم به مدت یک هفته متوقف می‌کند. 

تولید فیلم ابرقهرمانی «سامری» (Samaritan) با بازی «سیلوستر استالونه» هم به حالت تعلیق درآمده است. فیلمبرداری این پروژه در آتلانتا، جورجیا در حال پیشرفت بود. این تریلر ابرقهرمانی را «جولیوس آوری» کارگردان «اورلرد» (Overlord) با فیلمنامه‌ «براگی شات» و بازنویسی «مارک ال. اسمیت» و «زن پن» «چاک مک‌لین» کارگردانی می‌کند. داستان فیلم در مورد پسر جوانی است که توانایی‌های ابرقهرمانی‌ خود را کشف می‌کند.

علاوه بر این، فیلمبرداری پروژه‌ی اسپانیایی زبان «رقابت رسمی» (Competencia Oficial) «پنه‌لوپه‌ کروز» و «آنتونیو باندراس» که قرار بود از ماه آینده در اسپانیا جلوی دوربین برود لغو شده است. 

اما در میان تمام سریال‌هایی که تا پایان سال هوادارانشان انتظارشان را می‌کشیدند و توانستند از بحران کرونا جان سالم ببرند و قبل از آغاز شیوع کار خود را تمام کنند، قطعاً باید از سریال WESTWORLD نام برد که امروز اولین قسمت آن در رسانه‌های داخلی منتشر شد و توانست مخاطبین سینمادوست جهان را در خانه‌ها بیشتر ماندگار کند. با توجه به انتشار هفته‌ای این سریال از شبکه HBO این شبکه از خوش‌شانس‌ترین شبکه‌های خارجی است که مخاطبینش را از دست نمی‌دهد و دیگر علاقه‌مندان دنیای تصویر می‌توانند در نبود سریال‌های محبوب خود به سراغ این شبکه بیایند.

پوستر فصل سوم وستورلد

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT7 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا سینمای جهان هالیوود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا سینمای جهان هالیوود ویروس کرونا سینمای جهان هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | پخش سریال ترکیه ای از شبکه تهران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این مجموعه یک سریال خانوادگی در گونه اکشن، کمدی و خانوادگی است و در آن بازیگرانی چون: انگین اوزتورک، تولگا تکین، آیبوک پوسات و... نقش آفرینی می‌کنند. ۵۰ متر مربع هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود.

دیگر خبرها

  • زخم کاری ۳ کی پخش می‌شود؟ + جزئیات
  • تا این لحظه هیچ گزارشی از حمله خارجی به ایران وجود ندارد
  • تعویض ستاره خارجی پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • کلید خوردk فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی»
  • بالاگرفتن نقدها به سریال‌های رمضانی/ هیس هیچی نیس!
  • بازگشت سلمان فارسی به تهران
  • زمان پخش فصل جدید زخم کاری مشخص شد
  • پس از عملیات ایران علیه اسرائیل، مذاکرات بین اسرائیل و حماس متوقف شده است
  • فوران آتشفشان اندونزی صد‌ها نفر را فراری داد
  • ببینید | پخش سریال ترکیه ای از شبکه تهران