Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@18:49:18 GMT

رونمایی از گوشی ارزان قیمت نوکیا

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۲۶۲۴

رونمایی از گوشی ارزان قیمت نوکیا

گوشی یادشده جایگزینی برای گوشی ارزان قیمت دیگر این شرکت یعنی نوکیا سی ۱ محسوب می‌شود که تنها با شبکه‌های نسل سوم تلفن همراه سازگار بود.

از جمله ویژگی‌های گوشی سی ۲ می‌توان به یک گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. این گوشی دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو به عنوان دوربین سلفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتری این گوشی هم ۲۸۰۰ میلی آمپری است.

نمایشگر ۵.۷ اینچی این گوشی دارای کیفیت اچ دی است. یکی از ویژگی‌های خاص این گوشی استفاده از نسخه‌ای متفاوت از سیستم عامل اندروید موسوم به اندروید گو است. با توجه به استفاده از سخت افزار‌های ضعیف‌تر در این گوشی در مقایسه با دیگر گوشی‌های اندرویدی چنین تمهیدی موجب اجرای روان‌تر برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها می‌شود. نسخه‌ای از اندروید گو که در این گوشی به کار گرفته شده، Android ۹ Pie نام دارد.

اچ ام دی گلوبال هنوز قیمت و زمان عرضه این گوشی را اعلام نکرده، اما با توجه به ویژگی‌های سخت افزاری گوشی یادشده به احتمال زیاد گوشی یادشده حتی کمتر از صد دلار قیمت خواهد داشت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر علم و فناوری گوشی گوشی هوشمند نوکیا نمایشگر گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرتمندترین گوشی نوبیا در تعداد محدود از راه رسید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نوبیا در دسامبر ۲۰۲۳ (آذر و دی ۱۴۰۲) از گوشی هوشمند Z60 اولترا در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای رونمایی کرد. این برند مدتی پیش نسخه‌ی مخصوص عکاسان گوشی مذکور را با نام Z60 Ultra Photography روانه‌ی بازارهای جهانی کرد و اکنون جزئیات مربوط به تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی Starry Night را اعلام کرده است.

براساس گزارش زومیت، طبق اطلاعات وب‌سایت رسمی نوبیا، نسخه‌ی Starry Night گوشی Z60 اولترا که پنل پشتی آن طرحی به سبک نقاشی‌های ون گوگ دارد، از ۲۸ آوریل (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

نوبیا می‌گوید موجودی Starry Night بسیار محدود خواهد بود. امکان خرید آنلاین و ارسال این نسخه‌ی خاص به سراسر جهان از طریق فروشگاه Giztop وجود دارد.

نوبیا Z60 Ultra Starry Night از نظر مشخصات فنی، تفاوتی با نسخه‌ی معمولی ندارد. بدین ترتیب مدل ویژه‌ی گوشی زد تی ای نوبیا از تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳، رم LPDDR5x، فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 و رابط کاربری MyOS 14 و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ بهره می‌برد. این محصول به نمایشگر تخت ۶‌٫۸ اینچی با وضوح ۲٬۴۸۰ در ۱٬۱۱۶ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز است.

از دیگر مشخصات Z60 Ultra Starry Night می‌توان به باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سیمی سریع ۸۰ واتی اشاره کرد. این محصول گواهینامه‌ی IP68 دارد و بنابراین دربرابر آب و گردوغبار مقاوم است.

Z60 اولترا از سیستم دوربین پشتی سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌ عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپی تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳٫۲ برابری بهره می‌برد. در جلوی دستگاه شاهد دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی زیر نمایشگر هستیم. قیمت گوشی ویژه‌ی نوبیا هنوز مشخص نیست.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898554

دیگر خبرها

  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • قدرتمندترین گوشی نوبیا در تعداد محدود از راه رسید!