Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@06:50:53 GMT

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۲۷۲۸

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای (۲۶ اسفند ‌ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام؛ عبدالمالک شنبه زاده مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی واحدهای پذیرایی از جمله رستوران‌های سنتی تحت نظارت این اداره کل، سفره خانه‌های سنتی، تالارها، مهمانپذیرها و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تا اطلاع بعدی فعالیت آن‌ها ممنوع شد.

وی افزود: با تشکیل کمیته نظارت کارشناسان این اداره کل و تشدید نظارت این عوامل بر روند فعالیت واحدهای پذیرایی سطح استان انتظار می‌رود که بحث خطر ویروس کرونا جدی گرفته شود و در صورت فعالیت این واحدها با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

مراکز نقاهتگاهی در شهر ایلام راه اندازی می‌شود

محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: مراکز نقاهتگاهی در شهر ایلام برای بیماران بهبود یافته از کرونا راه اندازی می‌شود.

وی راه اندازی مراکز نقاهتگاهی (واحدهای برادران و خواهران) و در مدار خدمت قرار گرفتن این مراکز را اقدامی در برای رفاه و آسایش بیماران بهبود یافته کرونا عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام همچنین در ادامه در جهت رفع مشکلات و چالش‌های فرا روی ایجاد این مراکز نقاهتگاهی و رفع نیازمندی‌های آنان دستوراتی را صادر کرد.

پلیس ایلام با تجمع‌کنندگان در چهارشنبه آخر سال برخورد می‌کند

سردار نورعلی یاری فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام گفت: پلیس ایلام در راستای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا و همکاری با مدافعان سلامت برای کنترل و مهار این ویروس از هرگونه تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه امروز برخلاف گذشته، برخی افراد، چهارشنبه سوری را به چهارشنبه سوزی و شبی پر مخاطره برای شهروندان تبدیل کرده اند، افزود: پلیس در راستای تامین امنیت و سلامت شهروندان با هرگونه تجمع و آتش بازی در چهارشنبه آخر سال جلوگیری و برخورد خواهد کرد.

توزیع اقلام بهداشتی بین کودکان کار ایلام 

عبدالصالح کارزانی معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا کودکان کار و خیابانی ایلام اقلام بهداشتی اهدایی از این سازمان دریافت کردند.

وی افزود: این اقدام از سوی دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی این اداره کل و با هدف آموزش و پیشگیری از ویروس کرونا با همکاری موسسه خیریه پرتو مهر عطوفت و کلینیک مددکاری شهید فیاض بخش انجام شده است.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام ادامه داد: در این زمینه ۱۷۰ بسته اقلام بهداشتی اعم از ماسک، دستکش لاتکس، دستکش ضد برش کار و صابون بین این تعداد کودک کار و خیابانی توزیع شد.

 

انتهای پیام /970821

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام سلامت ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی مراکز نقاهتگاهی استان ایلام ویروس کرونا ایلام گفت اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۲۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیمی ظهر سه شنبه در دیدار با هژبری معاون عمرانی استاندار ایلام با تقدیر و تشکر از حمایت‌های همه جانبه استاندار و معاونین استاندار از فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزود: ۱۱۸ گلزار مطهر شهدا در استان ایلام وجود دارد.

وی بیان کرد: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دور اول سفر رییس جمهور به استان پنج مصوبه با اعتبار ۵ میلیارد تومان داشته که به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل ساماندهی گلزار مطهر شهدای صالح آباد، هیندمینی، حاجی حاضر ایوان، سیداکبر دهلران بوده است. رحیمی عنوان کرد: پروژه‌های خوبی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در حوزه اقامتی و رفاهی در دست اجراست.

وی گفت: زایرسرای مهران با ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع یکی از این پروژه‌ها است که ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اضافه کرد: اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سال جاری توسعه خانه‌های ایثار، ساخت مسکن و اهدای زمین به ایثارگران، پرداخت تسهیلات اشتغال برای جامعه هدف است.

کد خبر 6086375

دیگر خبرها

  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد