Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مینی کلابمن JCW یکی از استیشن‌های شگفت‌انگیز بازار است که پرفورمنسی جدی را زیر کاپوت خود پنهان کرده است. نسل دوم این ماشین که با کُد F۵۴ در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۵ رونمایی شد، بر اساس پلت‌فرم UKL۲ ب‌ام‌و ساخته شده است. کلابمن تا زمانی که نسل دوم کانتریمن معرفی شد، بزرگ‌ترین محصول مینی محسوب می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند کلابمن خودرویی غیرمتعارف به نظر می‌رسد، اما مثل آئودی S۳ و مرسدس CLA۳۵ AMG، خودروی مناسبی برای رانندگی‌های روزانه محسوب می‌شود.

حال CarWow این سه خودروی اسپرت را به رقابت دعوت کرده تا مشخص شود کدام‌یک از آن‌ها به‌عنوان خودرویی روزانه در یک خط مستقیم سریع‌ترین است؛ اما قبل از اینکه به سراغ تماشای ویدئوی این رقابت برویم، بهتر از نگاهی به اعداد و ارقام داشته باشیم تا ببینیم این سه ماشین روی کاغذ چه در چنته دارند. مینی کلابمن JCW به یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۳۰۶ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است و ۱۲۲۰ کیلوگرم وزن دارد.

زیر کاپوت مرسدس CLA۳۵ هم یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ ۳۰۶ اسب بخاری قرار گرفته، اما گشتاور ۴۰۰ نیوتن متری این موتور از مینی کمتر است. علاوه بر این، این کوپهٔ چهاردر آلمانی حدود ۳۶۰ کیلوگرم هم وزن بیشتری نسبت به استیشن بریتانیایی دارد؛ اما قطعاً ضعیف‌ترین عضو این جمع آئودی S۳ است، زیرا پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ آن تنها ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. البته این سدان آلمانی از لحاظ وزن با ۱۴۷۰ کیلوگرم بین دو خودروی دیگر قرار می‌گیرد. برای اینکه بفهمید در این رقابت کدام‌یک از این سه خودرو پیروز خواهد شد ویدئوی، زیرا را تماشا کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودرو نبض بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۲۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در این تصادف سه دستگاه خودروی پژو۴۰۵ شوتی به علت تخطی از سرعت مطمئنه و توانایی نداشتن رانندگان در کنترل خودرو در یک نقطه و به صورت همزمان منحرف شدند.

۲ نفر راننده در دم جان باختند و راننده خودروی دیگر با وجود تلاش تیم‌های امدادی و پزشکی در مسیر انتقال به بیمارستان جان باخت.

کد خبر 846487 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم تصادف حوادث ایران

دیگر خبرها

  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • خودروی رانا پلاس طرح مادران چه زمانی تحویل داده می‌شود؟
  • بلو مانتین ؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون به بازار می آید (+تصاویر)
  • توقیف خودروی میلیاردی در میناب
  • (ویدئو) قاتل مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و از آسیا آمد
  • رقیب مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و از آسیا آمد/ فیلم
  • سریع‌ترین مرسدس بنز AMG با ۸۰۵ اسب‌بخار قدرت / عکس
  • مرسدس بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان