Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر آنلاین از کهگیلویه و بویر احمد ، سردار "مهدی انصاری سال گذشته پس از وقوع سرقت طلافروشی در شهر لنده و همچنین سرقت از طلافروشی شهر قلعه رئیسی در سال جاری ، موضوع به طور جد در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.
سال گذشته در چنین روزهایی اعلام شد که دو جوان موتور سوار با حمله مسلحانه به یک طلافروشی در لنده دست به سرقت زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سرقت ، سارقین با شلیک هوایی پس از سرقت از طلا فروشی از محل گریختند.
سارقین که دو مرد بودند، سوار بر موتور به صورت مسلحانه اقدام به سرقت کردند.دوربین های مداربسته در طلافروشی و مغازه های همجوار فعال بود و گفته می شود مقداری طلااز این جواهر فروشی سرقت شده است.

پس از اعلام این سرقت سردار مهدی انصاری اعلام کرده بود که مطمئنا این سارقان را شناسایی و دستگیر خواهیم کرد. حال پس از گذشت حدود 1 سال این سارقان در دام پلیس کهگیلویه و بویراحمد گرفتار شدند.

سردار "مهدی انصاری" فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو باپایگاه خبری پلیس گفت :  سال گذشته پس از وقوع سرقت طلافروشی در شهر لنده و همچنین سرقت از طلافروشی شهر قلعه رئیسی در سال جاری ، موضوع به طور جد در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود : در این مدت کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ، درصدد شناسایی و دستگیری سارقان بودند  که طی ۴۸ ساعت گذشته پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و مستندات لازم به دست آمده،  سارقان تحت کنترل قصد داشتند در یکی از شهرستان های استان های همجوار مبادرت به سرقت طلا فروشی نمایند . 

سردار انصاری خاطر نشان کرد : پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد رخصت اقدام مجدد ( سرقت از طلافروشی در شهر بهبهان)  به آنان را نداد و طی چند عملیات جداگانه و غافلگیرانه در شهر بهبهان استان خوزستان و همچنین شهر لنده از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد با هماهنگی مرجع مقتدر قضایی استان نسبت به دستگیری سارقان اقدام که در نهایت باند سارقان تحت تعقیب همگی دستگیر و به پلیس آگاهی استان دلالت داده شدند. 

این مقام ارشد انتظامی در استان تصریح کرد :  این افراد سارق در بازجویی های اولیه به صراحت به انجام سرقت طلافروشی در شهر لنده و شهر قلعه رئیسی و همچنین برنامه‌ریزی برای سرقت طلافروشی در شهر بهبهان اعتراف و اقرار کردند که جزئیات خبر،  در گزارش‌های بعدی به آگاهی مردم استان خواهد رسید.

46

کد خبر 1365849

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد سرقت طلافروشی در شهر کهگیلویه و بویراحمد شهر لنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا محمودیان بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت سیم و کابل شبکه هوایی و ایجاد نارضایتی در بین مردم و خسارت وارده به تأسیسات برقی در شهرستان دشتستان، لذا شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد اعضای این باند سرقت با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری اقدام به سرقت کابل‌های برق می‌کنند که با بهره گیری از اقدامات هوشمندانه پلیسی هویت سه نفر سارق از عاملان اصلی این سرقت‌ها شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان، با بیان اینکه محل اختفا اعضای این باند، شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند، گفت: در این ارتباط یک نفر مال‌خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف سارقان به ۸ فقره سرقت سیم و کابل هوایی برق خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6086943

دیگر خبرها

  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • سرقت با پابند الکترونیکی؛ پلیس از راه رسید
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه