Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمد خدابخشی اظهار کرد: در پی ایرادات شورای نگهبان به مصوبات بودجه کمیسیون تلفیق بعدازظهر امروز تشکیل جلسه داد و آن چه نهایی شد این بود که تمام افرادی که زیر ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرند، افزایش ۱۵ درصدی در حقوق‌هایشان اعمال خواهد شد و بعد از آن مبلغی تحت عنوان تفاوت تطبیق به آنها اضافه می‌شود تا حقوق این افراد به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین حداقل حقوق در سال آینده با احتساب تفاوت تطبیق ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود.

وی افزود: بر اساس این مصوبه کسانی که بین ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان تا شش میلیون تومان حقوق می‌گیرند، در سال آینده ۱۵ درصد افزایش حقوق خواهند داشت و ضریب افزایش دیگری هم برای آنها پیش‌بینی شده که اختیار آن با سازمان برنامه و بودجه خواهد بود.

این عضو کمیسیون تلفیق همچنین گفت که بر اساس این مصوبه حقوق‌های بالای شش میلیون تومان در سال آینده مشمول ۱۵ درصد افزایش خواهد شد.

خدابخشی همچنین یادآور شد: شورای نگهبان با استناد به سیاست‌های کلی به مصوبه قبلی مجلس درباره واردات خودروهای سواری و ماشین‌آلات راهسازی از خارج ایراد گرفته بود که کمیسیون تلفیق برای تامین نظر شورای نگهبان این بند را از بودجه حذف کرد.

وی در پایان گفت: پس از اصلاح مصوبات بودجه برای تامین نظر شورای نگهبان منتظر اعلام مجدد این شورا درباره مصوبات جدید تلفیق هستیم.

کد خبر 493352 برچسب‌ها حقوق و دستمزد بودجه کل کشور مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حقوق و دستمزد بودجه کل کشور مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان سال آینده هزار تومان ۲ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۳۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بارسلونا قرار است در روزهای آینده با ژاوی هرناندز دیدار کنند تا تصمیم بگیرند که آیا او فصل آینده هم به‌عنوان سرمربی در بارسا خواهد بود یا خیر. فعلا هیچ قطعیتی در مورد تغییر نظر ژاوی برای جدایی وجود ندارد.

متئو مورتو خبر داده است که جلسه بررسی آینده ژاوی در حال حاضر برای روز چهارشنبه تعیین شده است. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و جلسه خروجی مثبتی داشته باشد، انتظار می‌رود که نتایج آن تا هفته آینده اعلام شود.

صبح دوشنبه گزارش‌های زیادی مبنی بر آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا منتشر شد اما نزدیکان این مربی اعلام کردند که او هنوز نظرش را تغییر نداده است و قصد دارد بارسلونا را ترک کند، اما خواسته‌هایی ویژه از باشگاه دارد که در صورت ارائه تضمین برای انجام آنها، ممکن است در باشگاه بماند.

از سوی دیگر خوان لاپورتا معتقد است برخی از خواسته‌های ژاوی خارج از توانایی باشگاه است اما اکنون بیشتر از هر زمانی متقاعد شده که می‌تواند نظر ژاوی را تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران: از کارکنان بیشتر شده
  • ارگران مهاجر در کشورهای همسایه ایران چقدر حقوق می‌گیرند؟
  • دغدغه بی ثباتی قیمت‌ها به ایستگاه سوئیس رسید
  • وزیر کار : لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران در مراحل پایانی تدوین
  • لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران در مراحل پایانی تدوین
  • لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران از سال 1404 در مراحل پایانی تدوین!