Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار بوشهر با بیان اینکه تیم شاهین شهرداری بوشهر از لحاظ پرداختی نسبت به تیم‌های دیگر لیگ‌برتری جلوتر است گفت: تاکنون ۱۴ میلیارد تومان به این تیم پرداخت شده است. به گزارش «جنوب نیوز»؛ نورالدین امیری در جمع خبرنگاران در بوشهر با قدردانی از دست اندرکاران مبارزه با کرونا در جامعه اظهار داشت: حماسه بی‌بدیلی در مقابله با ویروس کرونا در جامعه ایجاد شده که قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، سال 1398 را یکی از سال‌های پربحران کشور دانست و تصریح کرد: در سال 1398 شاهد حوادث و بحران‌های گوناگون بوده‌ایم که تحریم‌های ظالمانه، ترور سردار قاسم سلیمانی، سقوط هواپیما و آخر سال هم بحران ویروس کرونا از آن جمله است.

شهردار بوشهر اعتبارات امسال  این شهرداری را 212 میلیارد تومان دانست و خاطر نشان کرد: تاکنون 210 میلیارد تومان آن محقق شده و تخصیص یافته و بخشی از آن اعتبارات ارزش افزوده است.

امیری، اعتبارات سال آینده شهرداری بوشهر را 299 میلیارد تومان دانست و گفت: اعتبارات سال آینده نسبت به امسال 32 درصد افزایش دارد.

وی، با بیان اینکه  توجه ویژه‌ای به تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در  رقابت‌های لیگ برتر شده است افزود:تاکنون 14 میلیارد تومان به تیم شاهین شهرداری بوشهر پرداخت شد که این تیم از لحاظ پرداختی نسبت به تیم‌های دیگر  لیگ‌برتری جلوتر است.

شهردار بوشهر تخصیص 8 میلیارد تومان به ساماندهی بافت تاریخی بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: امسال 20 میلیارد تومان برای اسفالت معابر و کوچه‌ها تخصیص یافته و برای احداث خانه خدمات اجتماعی، احداث فرهنگسرا و بهسازی بازار قدیم و کانال دفع آبهای سطحی در جاده نیروگاه در اعتبارات سال آینده اعتباراتی مصوب شده است.

امیری، با بیان اینکه 14 میلیارد تومان برای 5 سازمان وابسته به شهرداری بوشهر امسال پرداخت شده است گفت: اولویت اعتبارات سال آینده برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهر بوشهر است.
وی بیان کرد: امسال 153.8 میلیارد تومان از اعتبارات شهرداری بوشهر از محل ارزش افزوده تامین شده اس

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر اعتبارات سال آینده میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۳۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگان اورژانس دیر با کمک خیرین تجهیز می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز صبح سه‌شنبه در نشست شورای سلامت شهرستان دیر با اشاره به فرسودگی و عمر بالای ناوگان اورژانس، اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت خیرین در حال پیگیری برای واردات ۳ دستگاه آمبولانس از طریق کشورهای امارات و قطر به شهرستان هستیم.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه رایزنی‌هایی در این زمینه از طریق دانشگاه علوم پزشکی و ناظر گمرکات استان داشته‌ایم، افزود: به محض گرفتن مجوز این آمبولانس‌ها وارد شهرستان می‌شوند و خوشبختانه افراد خیری هستند که می‌توانند مشکل ناوگان بهداشت و درمان را حل کنند.

باربرز، مهمترین مشکل شهرداری‌های شهرستان دیر را کمبود اعتبارات دانست و گفت: یکی از مؤلفه‌های تخصیص اعتبارات، جمعیت است که به دلیل جمعیت کم دیر نسبت به سایر شهرستان‌های استان، اعتبارات شهرداری‌های ما کم است و بسیاری از پروژه‌ها به همین خاطر انجام نشده است.

وی افزود: متأسفانه ار نیمه دوم سال ۱۴۰۰ تاکنون عوارض آلایندگی بین شهرداری‌های جنوب استان توزیع نشده است.

فرماندار شهرستان دیر خواستار ورود جدی تمام ادارات مرتبط با پسماند به این موضوع شد و خاطرنشان کرد: متأسفانه با وجود گرفتن جلسات متعدد درباره پسماند اقدام عملی در این رابطه انجام نداده‌ایم که انتظار است ناظرین و مجریان در این زمینه حساسیت بیشتری به خرج دهند.

وی، راه حل مشکلات شهرستان را کار جهادی برشمرد و افزود: برای حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان باید اراده جمعی داشته باشیم.

کد خبر 6086215

دیگر خبرها

  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر پایان یافت
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست
  • نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • ناوگان اورژانس دیر با کمک خیرین تجهیز می‌شود
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر