Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی گفت: به منظور پیشگیری از کرونا ویروس، مرحله دوم بسته‌های بهداشتی بین جانبازان شیمیایی شدید، متوسط و والدین زمین گیر آنها توزیع شد.

زیبا والی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بسته‌های بهداشتی بین جامعه ایثارگری سراسر استان در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این بسته بهداشتی شامل دستکش و محلول ضدعفونی‌کننده که به منظور پیشگیری از ابتلای ایثارگران به ویروس کرونا در اختیار ادارات بنیاد شهرستانها قرار داده شده و توزیع  می‌شود.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی اضافه کرد: در تلاش و رایزنی هستیم در مراحل بعدی این بسته‌ها برای دیگر گروه‌های ایثارگری استان نیز تامین شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر کرونا آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک نفر با مشروبات تقلبی؛ ۶ نفر راهی بیمارستان شدند

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: ۶ نفر از عوامل مرتبط با توزیع مشروبات الکلی تقلبی در ماکو دستگیر و بازداشت شدند.

به گزارش مهر، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در خصوص توزیع مشروبات الکلی تقلبی اظهار کرد: در پرونده مشروبات الکلی تقلبی در ماکو متأسفانه یک نفر از شهروندان فوت و ۶ نفر هم به لحاظ جسمی در فرآیند درمانی هستند.

وی افزود: در رابطه با این پرونده حسب دستورات قضائی ۶ نفر از عوامل مرتبط با توزیع مشروبات الکلی تقلبی دستگیر و با قرار بازپرس رسیدگی کننده بازداشت و روانه زندان شدند.

دیگر خبرها

  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند
  • بررسی روند توسعه سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در چایپاره
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی؛ ۶ نفر راهی بیمارستان شدند
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی در این شهر