Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ام البنین شفیعی مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های نهاوند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت: در آستانه عید نوروز و با همت خیرین ۲۵۰سبد غذایی به همراه۳۲۰ جفت کفش و لباس بین نیازمندان توزیع شد.

او با بیان اینکه موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های نهاوند بیش از دو سال است که در ایام مختلف و مناسبت‌های مهم سال مانند نوروز رمضان محرم به نیازمندانی کمک می‌کند، گفت: این نیازمندان  زیرپوشش هیچ کدام از ارگان‌های حمایتی مانند کمیته امداد، بهزیستی و دیگر نهاد‌ها نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های نهاوند گفت: در آستانه عید نوروز با همت خیرین ۲۵۰سبد غذایی به همراه ۱۱۰ جفت کفش و۲۱۰ تکه لباس به ارزش مادی بیش از ۴۰ میلیون تومان بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

شفیعی با بیان اینکه موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های نهاوند بیش از یک سال است که فعالیت خود را در امور خیریه و کمک به نیازمندان آغاز کرده است،گ فت: این موسسه  تاکنون با همت و یاری خیرین موفق شده است ۱۵۰ خانوار با جمعیت حدود ۳۵۰ نفر را تحت پوشش حمایت‌های خود قرار دهد.

او بیان کرد: این افراد از طرف افراد نیکوکار و خیر به این موسسه معرفی شده اند و پس از تحقیق میدانی حمایت مادی معنوی و مالی از آن‌ها انجام می‌شود و در آستانه سال جدید نیز سبد غذایی شامل برنج، روغن شکر و قند، ماکارونی و یک بسته شیرینی تحویل آن‌ها می‌شود.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیازمندان کمیته امداد نوروز 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۴۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم

حجت‌الاسلام احمد قادری مدیر گروه تبلیغی جهادی شهید محمد رضا شفیعی قم گفت:در ایام عید سعید فطر و پس از یک ماه بندگی و روزه‌داری و نیز در پی عملیات پیروزمندانه‌ی "وعده صادق" که به تحقیر شدن گنبد به اصطلاح آهنین رژیم صهیونیستی منجر شد، گروه جهادی و خیریه شهید شفیعی، پس از انجام قربانی، ده‌ها بسته گوشت گرم را بین جامعه هدف توزیع کرد.

وی افزود:در سال گذشته طی ۶ مرحله، توزیع بسته‌های گوشت گرم گوسفندی به میزان بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ گرمی بین نیازمندانِ آبرومند داشتیم و امسال نیز به یاری خداوند، همین مسیر را پیش خواهیم گرفت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • ادامه گام‌های محکم و مهربان موسسه محکم در ایلام
  • کمک رسانی به نیازمندان خیر دنیا و آخرت
  • توزیع ۱۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان درچه‌ای
  • بهره برداری از خانه‌ی شبانه روزی ایتام گلبانو در رشت
  • بهره برداری از خانه گلبانو در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد