Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش با اشاره به اقدامات انجام شده ارتش در مقابله با کرونا گفت: ۱۷ ایستگاه غربالگری توسط ارتش در جنوب شرق کشور راه‌اندازی شده است. ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، امیر سرتیپ مهدی معمارباشی صبح امروز در رزمایش لبیک یا خامنه‌ای ارتش که با حضور فدائی استاندار کرمان در راستای مقابله با کرونا برگزار شد اظهار داشت: با شیوع بیمار کرونا در کشور بلافاصله قرارگاه امام رضا(ع) در ستاد کل نیروهای مسلح به فرمان مقام معظم رهبری تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزمایش ارتش برای پیشگیری و پایش شیوع کرونا آغاز شدسرلشکر موسوی: رزمایش پدافند بیولوژیک از فردا آغاز می‌شودفرمانده انتظامی استان کرمان: مبادی ورودی پانزده‌گانه استان کرمان کنترل می‌شود

وی با بیان اینکه در راستای مقابله با کرونا ارتش جمهوری اسلامی نیز بلافاصله رزمایش لبیک یا خامنه‌ای را آغاز کرده افزود: این رزمایش از 25 اسفند ماه در کشور آغاز شده و امروز با رمز "یا علی بن ابی طالب(ع)" در کرمان برگزار می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران با عنوان اینکه 9 ایستگاه ثابت در کرمان و هشت ایستگاه در استان سیستان و بلوچستان دایر کردیم گفت: در این ایستگاه‌ها پایش مردم انجام می‌شود و تست و غربالگری آنها را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اینکه تا پایان تعطیلات در این ایستگاه‌ها هستیم و اگر موارد مشکوکی را مشاهده کنیم با آمبولانس به بیمارستان امام حسین(ع) ارتش و یا بیمارستان افضلی‌پور منتقل می‌شوند افزود: در دو روز گذشته بالغ بر هزار و 400 نفر از مردم به ایستگاه‌های پایش و غربالگری ما مراجعه کردند و مورد پایش قرار گرفتند.

معمارباشی با بیان اینکه دو استراحتگاه به ظرفیت 100 تخت نیز برای بستری بیماران کرونایی در شرایط بحران پیش‌بینی شده است گفت: همه نیروهای مسلح در کنار هم هستند و فقط رنگ لباس ما فرق می‌کند اما در عمل "سرباز ولایت تا شهادت" هستیم.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان صحرایی نیز پیش‌بینی شده است که اگر نیاز استان باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد افزود: تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده را در دستور کار قرار دادیم و روزانه دو تا سه هزار ماسک در استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان تولید می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: منازل سازمانی و آسایشگاه‌های سربازی ضدعفونی می‌شود تا از شیوع بیماری جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جنوب شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین

ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهر صنعتی چرمسازی بوئین زهرا، همزمان با هفته زمین پاک، راه اندازی شد.

۵۰ واحد تولیدی در این شهرک فعالیت می‌کند.

طبق قانون شهرک‌های صنعتی ملزم به راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • ارتش روسیه به سامانه ضدهوایی اس-۵۰۰ مجهز می شود
  • حضور پررنگ ارتش آلمان در رزمایش «ارابه غول‌پیکر» بیخ گوش روسیه!
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • شهید قرنی نقش مهمی در جلوگیری از تجزیه کشور داشت
  • کشته شدن ۵۰ تروریست الشباب در سومالی