Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@23:10:36 GMT

جمع‌آوری صدقات قزوینی‌ها از 126 هزار صندوق

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۴۵۶۷

جمع‌آوری صدقات قزوینی‌ها از 126 هزار صندوق

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی‌کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر فرآیند جمع‌آوری صدقات مردم نیکوکار استان قزوین از طریق 126 هزار و 636 صندوق صورت می‌پذیرد ضمن اینکه تعدادی از هم استانیهای عزیز هم با فعال سازی صدقه پیامکی روزانه، صندوق صدقه فیزیکی را حذف و صدقه خود را الکترونیکی پرداخت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس در قزوین فرزاد فرهادی بیان کرد: صدقه یکی از کمک‌هایی است که همواره از سوی مردم به منظور جبران بخشی از هزینه‌های خانواده‌های نیازمند اهداء می‌شود و هزینه کرد آن براساس ضوابط شرعی و مقرراتی قانونی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: براساس ضوابط و مقررات جاری کمیته امداد حتی یک ریال از صدقه‌های جمع‌آوری شده برای افراد غیر نیازمند هزینه نمی‌شود و تمامی‌هزینه‌های مربوط به جمع‌آوری صدقه نیز از منابع دولتی و اعتبارات کمیته امداد امام (ره) تأمین شده و هیچگونه اجازه شرعی و قانونی برای مصرف صدقه به جز برای نیازمندان وجود ندارد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی‌کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر فرآیند جمع‌آوری صدقات مردم نیکوکار استان قزوین از طریق 126 هزار و 636 صندوق صورت می‌پذیرد ضمن اینکه تعدادی از هم استانیهای عزیز هم با فعال سازی صدقه پیامکی روزانه، صندوق صدقه فیزیکی را حذف و صدقه خود را الکترونیکی پرداخت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: توصیه ما به عموم مردم نیکوکار فعال سازی صدقه پیامکی است چر اکه در این روش هیچ محدودیتی برای پرداخت به واسطه نداشتن صندوق وجود ندارد ضمن اینکه در تمامی‌ساعات شبانه روز می‌توانند در هر نقطه ای که باشند، صدقه خود را پرداخت کنند.

فرهادی عنوان کرد: از طرفی در صدقه پیامکی علاوه بر پرداخت صدقه در هر بار مراجعه، افراد می‌توانند عضو صدقه پیامکی روزانه شوند که در این صورت با توجه به انتخاب آنها روزانه 200، 300 و یا 500 تومان صدقه برای آنها منظور می‌شود.

وی توضیح داد: هم‌استانی‌های عزیزی که خود را مقید به پرداخت صدقه روزانه می‌دانند با عضویت در صدقه پیامکی نگرانی برای فراموش شدن پرداخت صدقه نخواهند داشت چراکه صدقه به طور مستمر و با مبالغ اعلام شده از طرف خودشان کسر می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی‌کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: از طرفی اگر کسی در هر ساعتی از شبانه روز بخواهد از ادامه پرداخت صدقه انصراف دهد تنها با ارسال کلمه OFF از این سامانه خارج می‌شوند.

وی اعلام کرد: با توجه به شیوه جمع‌آوری سنتی صدقات و شیوه جدید در صدقه پیامکی، صدقه‌های پیامکی بسیار سریع تر به دست نیازمندان می‌رسد و دیگر زمانی برای جمع‌آوری صرف نمی‌شود.

فرهادی با اشاره به آمار 11 ماهه سال جاری گفت: طی 11 ماهه سال جاری بیش از هفت میلیارد و 251 میلیون تومان صدقه مردمی‌جمع‌آوری شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 24 درصد رشد داشته است.

وی اظهارکرد: توصیه ما به عموم شهروندان این است که برای پیشگیری از شیوع "ویروس کرونا" همچنان توصیه‌های مسئولان بهداشتی و درمانی کشور را با دقت مورد توجه قرار دهند و در کمک به نیازمندان از شیوه‌های غیرحضوری پرداخت کمک به نیازمندان از بستر سایت امداد به نشانی WWW.EMDAD.IR   و کد دستوری # 028*8877* استفاده کنند.

وی یادآورشد: شماره حساب 0111691947002 نزد بانک ملی و شماره کارت 6037991899960201 نیز نزد همین بانک برای مراجعه‌های غیرحضوری در شبکه بانکی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته امداد قزوین صندوق صدقه صدقه پیامکی پرداخت صدقه استان قزوین کمیته امداد جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۴۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق فروردین ماه بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق طبق مصوبه هیئت دولت همراه با ۲۰درصد افزایش، امروز پرداخت می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جعفر امیرآبادی‌زاده با اعلام خبر واریز حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل و پیگیری‌های صورت گرفته براساس تصویب نامه شماره 3034 مورخ 14فروردین ماه 1403 هیئت وزیران امروز (چهارشنبه 29فروردین ماه) و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.

اجرای رتبه‌بندی برای 5306 بازنشسته دیگر آموزش و پرورش

امیرآبادی‌زاده تاکید کرد: پیگیری و هماهنگی‌های زیادی انجام شد تا افزایش مصوب هیئت وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود، در زمان واریز حقوق‌ها نیز عملیاتی شود که خوشبختانه این مهم انجام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق فولاد با افزایش ۲۰ درصدی
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • پرداخت بیش از ۴۸۱۶ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس