Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی تفنگ گفت: من واقعا تلاشم را می‌کنم که در این شرایط به تیم کمک لازم را داشته باشم تا بشود حتی از نظر روحی و روانی هم تا حد زیادی به تیراندازان کمک کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ الهام هاشمی، سرمربی تیم ملی تفنگ ایران، در خصوص وضعیت تمرین تیراندازان کشورمان در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اردوها طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: تیراندازان 6 روز در هفته، هر روز تمرین تیراندازی دارند و سه روز در هفته هم تمرین بدنسازی دارند که بچه‌ها مرتبا گزارش بدنسازی خود را حتی فیلم می‌گیرند و کامل برای من می‌فرستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات تیراندازی‌شان هم از آن‌جایی که با برنامه شبیه‌ساز انجام می‌شود، فایل‌هایشان را برای من می‌فرستند و در واقع من می‌توانم به طور کامل در جریان روند تمرینی بچه‌ها قرار بگیرم.

وی اظهار داشت: با این روش تمرینی به دلیل این که تیری شلیک نمی‌شود، شرایط با وضعیت طبیعی و واقعی یک مقدار متفاوت است و فقط می‌توانند تمرینات تکنیکی را هر روز مرور کنند که حداقل از نظر تکنینی و جسمانی افت نکنند، اما نمی‌تواند جای تمرین واقعی را بگیرد. امیدورام تیراندازان هرچه زودتر بتوانند تمرینات واقعی خود را شروع کنند.

سرمربی تیم ملی تفنگ ایران افزود: در ابتدا که ورزشکاران در حالت قرنطینه خانگی قرار گرفتند تا تمرینات خود را دنبال کنند، یک مقدار از نظر روحی برایشان مشکل بود، اما فکر می‌کنم کم‌کم عادت می‌کنند.

هاشمی در پایان گفت: الان تمرینات ما تقریبا حالت گروهی دارد، داخل گروهی که از قبل داشتیم، تیراندازان هر روز عکس خود را ارسال می‌کنند که نشان دهد تمرینشان را شروع کردند و همچنین نتایج خود را ارسال می‌کنند. گاهی اوقات بین ورزشکاران مسابقه می‌گذاریم تا احساس تنهایی نکنند و حس رقابت را داشته باشیم. من واقعا تلاشم را می‌کنم که در این شرایط به تیم کمک لازم را داشته باشم تا بشود حتی از نظر روحی و روانی هم تا حد زیادی به تیراندازان کمک کرد. باید امیدوارم باشیم که شرایط هرچه زودتر به حالت طبیعی خود برگردد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی الهام هاشمی شیوع ویروس کرونا قرنطینه خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است

به گزارش خبرگزاری مهر، تراب محمدی در جلسه کمیسیون دانشجویی دانشگاه‌های استان افزود: انجام برنامه‌های فرهنگی توسط دانشگاه‌ها با جدیت دنبال و تجربیات و نتایج آن با سایر دانشگاه‌های استان به اشتراک گذاشته شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی گفت: یکی از حلقه‌های مفقوده مدیران، عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات اتخاذ شده است که ضروری است برای رسیدن به نتایج مطلوب باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

محمدی در پایان تاکید کرد: نظام مسائل مشترک دانشگاه‌های استان احصا و در کمیسیون دانشجویی مورد بحث و بررسی گیرد.

در این جلسه مدیران دانشگاه‌های استان نکته نظرات و مطالب خود را بیان کردند.

کد خبر 6086566

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت