Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  در لیگ نیمه کاره نوزدهم جمعاً ۲۶ بازیکن برای تیم استقلال به میدان رفته‌اند و در ۲۰ بازی این تیم مشارکت داشته‌اند که پرکارترین بازیکن در این بین سید حسین حسینی است.

سنگربان آبی پوشان تنها بازیکنی نیست که در همه بازی‌های این تیم حضور داشته، اما تنها بازیکنی است که در همه بازی‌ها به صورت کامل حضور داشته و همه ۹۰ دقیقه‌های تمامی بازی‌ها را حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تیم استقلال به جز حسینی، وریا غفوری و مهدی قایدی هم در تمامی دیدارها حضور داشته‌اند اما رکورد حضور در تمامی دقایق بازی در دست حسینی است. وریا غفوری تنها ۴۵ دقیقه از بازی‌های تیمش را از دست داده که این اتفاق مقابل نفت مسجد سلیمان افتاد. غفوری در این بازی در ترکیب ثابت قرار نگرفت و از ابتدای نیمه دوم وارد بازی شد.

مهدی قایدی هم در تمام دیدارهای آبی پوشان حضور داشته اما کمتر بازی بوده که به صورت کامل و ۹۰ دقیقه در میدان حاضر باشد. قایدی در نیم فصل اول تنها یکبار مقابل نفت مسجد سلیمان و در نیم فصل دوم تنها ۲ بار مقابل ماشین سازی و گل گهر به طور کامل ۹۰ دقیقه بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:دردسر جدید برای باشگاه استقلال

در واقع سید حسین حسینی با ۲۰ بازی و ۱۸۰۰ دقیقه حضور در میدان پرکارترین بازیکن استقلال در لیگ برتر است و وریا غفوری با ۲۰ بازی و ۱۷۵۵ دقیقه حضور در رده بعدی قرار می‌گیرد. علی کریمی که تنها ۲ بازی مقابل نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن را در نیم فصل اول را از دست داد و یکبار هم در دقیقه ۹۰ تعویض شد، با ۱۸ بازی ۱۶۱۹ دقیقه بازی در رده سوم قرار می‌گیرد. مهدی قایدی هم با ۲۰ بازی و ۱۳۵۶ دقیقه بازی در رده بعدی است.

کم کارترین بازیکن استقلال در لیگ برتر هم ذکریا مرادی مهاجم جوان این تیم است که تنها یکبار به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت و ۵ دقیقه در میدان حضور داشت. پس از وی نیز دیگر بازیکن جوان این تیم به نام رضا آذری با یک بازی و ۱۰ دقیقه حضور در میدان در رده بعدی قرار دارد.

منبع: مهر لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000s5K خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه استقلال فرهاد مجیدی حضور داشته ۲۰ بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرآبادی:مگر تیم ملی جای کوچکی است که بازیکن جوان یک شبه در آن ستاره شود؟/قلعه نویی کسی نیست به خاطر بیانیه حسینی را بازی بدهد

مهدی امیرآبادی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص جوانگرایی صورت گرفته در تیم ملی فوتبال ایران توسط کادر فنی اظهار کرد: این اتفاق باید رخ می داد و چه الان و چه قبل از جام ملت های قبلی باید بازیکنان جوان به تیم ملی اضافه می شدند.

وی افزود: با پایان جام ملت ها همین که زمان را از دست ندادیم اتفاق خوبی رخ داد و کادر فنی تیم ملی هم نفرات خوبی را به تیم ملی فوتبال دعوت کرده است. انتخاب این نفرات نشان می دهد هر بازیکنی در لیگ برتر یا حتی در کشورهای دیگر خوب کار کند شانس حضور در تیم ملی را خواهد داشت.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال تاکید کرد: تیم ملی الان شرایط تغییر نسل را دارد و نفراتی که به تیم ملی دعوت می شوند باید کم کم در ترکیب تیم ملی خود را پیدا کنند. اینکه برخی از کارشناسان مدعی هستند بلافاصله کادر فنی باید بازیکنان جدید را بازی بدهد نظری اشتباه است. بازیکن ابتدا باید در جو تیم ملی و پیراهنی که می پوشد قرار بگیرد، رفته رفته برای دقایقی در ترکیب تیم ملی حضور پیدا کند و کم کم تبدیل به یک بازیکن مهم و ثابت در تیم ملی تبدیل شود.

امیرآبادی ادامه داد: بازی کردن در تیم ملی کار راحتی نیست، ممکن است همین ابتدا بازیکن در ترکیب تیم ملی قرار بگیرد و عملکرد خوبی نداشته باشد، در آن صورت مردم و کارشناسان او را مستحق حضور در تیم ملی نمی دانند و به همین راحتی یک سرمایه از دست می رود. شما فکر می کنید نفراتی که در تیم ملی تبدیل به بازیکنان بزرگ و ستاره های فعلی شده اند یک شبه جای خود را پیدا کردند؟ آنها مدت ها پشت خط ماندند و عملکرد بازیکنان بزرگ تر از خود را دیدند، رفتارها را یاد گرفتند و کم کم توانستند از فرصتی که به آنها داده شده استفده ببرند.

بازیکن اسبق استقلال در مورد بیانیه این باشگاه قبل از دیدار برگشت با ترکمنستان و اینکه خیلی ها مدعی هستند قلعه نویی حسینی را به خاطر انتشار بیانیه بازی داده است به آنا گفت: اولا که حسینی بهترین گلر حال حاضر لیگ است و از 21 بازی گذشته فقط 10 گل دریافت کرده که این خودش یک امار خوب است. درست است که بیرانوند تجربه حضور در جام های جهانی را دارد اما قطعا قلعه نویی به خاطر امار خوب حسینی و درخشش او در لیگ به این بازیکن بازی داده است.

وی ادامه داد: من سالها با آقای قلعه نویی کار کردم، با شناختی که از او دارم، وی فردی نیست که به خاطر بیانیه به بازیکنی بازی بدهد.البته باید به این موضوع هم اشاره کنم که بیانیه باشگاه استقلال اشتباه بود و نباید در مورد تیم ملی چنین اقدامی توسط باشگاه استقلال انجام می شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلوزآپ: عملکرد تیم ملی آینده در فیفا دی مارچ
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • امیرآبادی:مگر تیم ملی جای کوچکی است که بازیکن جوان یک شبه در آن ستاره شود؟/قلعه نویی کسی نیست به خاطر بیانیه حسینی را بازی بدهد
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی