Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین‌حسن روحانی امروز سه شنبه در مراسم بهره برداری از قطعات ۲ و ۳ آزاد راه همت -کرج اظهار ضمن قدردانی از کسانی که در اجرای این پروژه فعالیت داشتند، گفت: در آغاز این دولت قطعه اول را افتتاح کردیم، قطعه ۲ و ۳ که الان افتتاح شد در آغاز دولت ۳ درصد اجرایی و عملیاتی بود و ۹۷ درصد در این ۶ سال اعتبار تامین و اجرا شده است و امروز به صددرصد رسیدیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: این اتوبان اهمیت ویژه دارد. سال‌ها بود که مردم از آزاد راه اتوبان همت عبور می کردند و یکمرتبه با تابلویی به نام پایان اتوبان مواجه می‌شدند و  ناچار بودند به سمت چپ گردش کنند. از روز پنجشنبه این مسیر و این راه به روی مردم باز می شود و آن تابلو قرمز پایان اتوبان برداشته  و موجب خوشحالی مردم تهران و کرج می‌شود.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

*{ ضمن تبریک به مردم استان البرز}: در این ماه های اخیر سه پروژه مهم را افتتاح کردیم که بسیار اهمیت داشت. یکی مترو هشتگرد برای استان تهران و البرز افتتاح شد . دومین پروژه آزاده راه شمال بود که افتتاح شد و بسیار اهمیت داشت.

* آزاد راه تهران- شمال صنعت جاده سازی و قدرت ایران را در ایجاد تونل و پل به نمایش می گذارد. آن ۳۲ کیلومتری که جای آن ۹۰ کیلومتر را گرفته است سراسر پل یا تونل است و این قدرت مهندسین ایران را نشان می دهد که بسیار حایز اهمیت است.

* سومین پروژه هم در آستانه سال جدید افتتاح شد قطعه ۲ و ۳ آزاده راه شهید همت – کرج بود به بهره برداری رسید. تقریبا سه سال است که ما هرسال به آقای دکتر نوبخت می‌گوییم که آیا این اتوبان افتتاح می شود و او هم همیشه به ما قول می دهد که تلاش می کنیم تا عید افتتاح شود خدا را شکر با کمی تاخیر به افتتاح رسیدیم. سال ۹۹ مردم از این جاده استفاده می کنند.  این کار انجام خواهد گرفت. بقیه طرح ها و پروژه های دیگر هم در سال ۹۹ افتتاح خواهد شد. 

*۱۰ هزار میلیاردتومان برای این آزادراه‌ها اعتبار هزینه شده است که  ارزش فعلی این آزاد راه ها ۲۵ هزار میلیارد تومان است.بنابراین سرمایه خوبی برای مردم است. من از  پزشکان، پرستاران و کادردرمانی و بهداشتی که شبانه روز مشغول هستند و تلاش می کنند و جان بسیاری از مردم را نجات دادند و الان هم در حال درمان بیماران بستری در بیمارستان ها هستند به آنها خداقوت می‌گوییم و در برابر آنها تعظیم می کنیم و برای همه مریض ها آرزوی سلامت و شفا می‌کنیم.

* این روزهای سخت خواهد گذشت و این غم پایان خواهد رسید، با کمک مردم و همت پزشکان از این روزهای سخت عبور می‌کنیم. شفا دست خدا است، آینده و عظمت کشور دست خدا است و توجه ما باید کاملا به خداوند باشد. 

* امسال جسم ما از امکان متبرکه به دلایل بهداشتی فاصله دارد. اما روح ما از هرسال به آنها نزدیکتر است. به خصوص امسال و روز اول فروردین ما به نام ما مولای ما حضرت موسی بن جعفر (ع) است و فرزندان عزیز و بزرگوارش از امام هشتم تا حضرت معصومه و شاهچراغ از او هستند.

ادامه دارد..

27215

کد خبر 1365946

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی ویروس کرونا افتتاح شد آزاد راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد سعیدی صبح سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با اشاره به هماهنگی‌های به عمل آمده توسط شرکت مادر تخصصی جهت افتتاح پروژه‌های شهر جدید سهند با حضور وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: در شهر جدید سهند ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن و ۶ عنوان پروژه روبنایی آماده افتتاح شده است.

وی با تشریح پروژه‌های روبنایی قابل افتتاح در شهر جدید سهند، افزود: بهره‌برداری از نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی استان، بهره برداری از مجتمع تجاری باران، کوی ویلایی گلشهر، کنارگذر جنوبی شهر جدید سهند، پروژه تکمیل نواقص پیاده‌روهای شهر سهند و همچنین آسفالت توپکای آزادراه از جمله برنامه‌های افتتاحی خواهد بود.

وی به طرح‌های آماده کلنگ‌زنی این شرکت نیز اشاره کرد و گفت: آغاز عملیات اجرایی احداث بیش از ۵۰۰۰ واحد جدید طرح نهضت ملی مسکن، عملیات اجرایی مسجد بزرگ شهر جدید سهند و ۴ باب مدرسه ۱۲ کلاسه نیز طی روزهای آتی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد که تحویل قرارداد قطعات مسکونی طرح جوانی جمعیت و جامعه ایثارگری نیز از جمله برنامه‌های ما خواهد بود.

گفتنی است، جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با حضور اعضای این شورا و در راستای هماهنگی برای سفر مقام عالی وزارت برگزار شد.

کد خبر 6086048

دیگر خبرها

  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • تصویری از عبور مردم از عرض رودخانه سدیج به دلیل نبود پل
  • جزییاتی از تازه‌ترین پروژه ابوذر روحی/ این یک نماهنگ متفاوت است
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • افتتاح سد و نیروگاه اومااویا در سریلانکا توسط شرکت ایرانی
  • پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود