Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: از مردم خواهش می‌کنم در ایام نوروز برای ابراز لطف به دوستان، آشنایان و نزدیکان از ظرفیت‌های، موبایل، اینترنت و فضای مجازی استفاده کنند.

اسماعیل رحمانی شامگاه دیروز (۲۶ اسفند) در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس و در رابطه با تشکیل کمیته‌های تخصصی پیشگیری، کنترل و درمان کووید - ۱۹ در دانشگاه با ۴۰ عضو از شخصیت‌های فنی، تخصصی و علمی آموزشی دانشگاه و مسئولان اجرایی در حوزه‌های مختلف با ۹ کمیته و کارگروه فنی حوزه‌های مختلف برگزار شد، اظهار کرد: این اقدامات در راستای کاهش و کنترل تبعات این بیماری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشریح اقدامات دانشگاه علوم‌پزشکی استان در رابطه با افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا از لحاظ آزمایشگاهی در استان به ثبت رسیده است که مجموع مبتلایان به این ویروس به ۲۱۶ نفر و ۱۳ نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه اقدامات دانشگاه علوم‌پزشکی استان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه و استان انجام شده است، تصریح کرد: در راستای اقدامات ستاد مبارزه با کرونا، جلسات فوق‌العاده‌ای به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان، جلسه قطب ۶ دانشگاه‌های علوم‌پزشکی برای هم‌فکری و تبادل نظر، ایجاد کانال اختصاصی برای انتقال محتوا و تولید محتوا با مفهوم آگاهی و غیره از جمله اقدامات کمیته اطلاع‌رسانی در خصوص کرونا در استان بوده است.

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی استان با بیان اینکه پویش‌های مردمی نیز در ضدعفونی کردن معابر کمک می‌کنند، ادامه داد: هر اقدامی در حوزه پیشگیری کروناویروس مسئول مستقیم خود را دارد و در این حیطه هم فعالان باید برای پیشگیری از صدمات احتمالی، اقدامات خود و کسب نظرات تخصصی به متخصص مسئول در این حوزه مراجعه کنند.

رحمانی با اشاره به اینکه اکنون در آستانه چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروزی هستیم، گفت: باید مخاطراتی که ممکن است در این ایام اتفاق بیافتد را کاهش دهیم تا ضمن کمک به سلامت جامعه، بار کار در بخش حوزه درمان تا حد ممکن کاسته شود و از مردم خواهش می‌کنم در ایام نوروز برای ابراز لطف به دوستان، آشنایان و نزدیکان از ظرفیت‌های، موبایل، اینترنت و فضای مجازی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه اکنون از مرحله آموزش در رابطه با ویروس کرونا گذشته‌ایم و باید برای مبارزه با ویروس کرونا در خانه بمانیم، خاطرنشان کرد: یک نفر از اعضای خانواده هفته‌ای دو بار برای تامین مایحتاج خانواده از خانه خارج شود. باید بدانیم که طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت، ویروس کرونا جهانی شده است. در حال حاضر در مرحله اقناع افکار عمومی قرار داریم، مردم باید بپذیرند که حفظ سلامتی مهم‌تر از هر اقدامی است که در این راستا بسته‌های ویژه طراحی شده که در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان فضای مجازی در خانه بمانیم دانشگاه علوم پزشکی استان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فرزادپور پیش از ظهر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: بیش از ۵۰۰ صفحه از کسب و کارهای خانگی، اصناف و افراد معروف در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی در راستای طرح نور مورد بررسی قرار گرفته‌اند که به ۱۵۰ نفر از آنان تذکر داده شده است.

رییس پلیس فتای استان قم بیان کرد: عناوین عدم رعایت عفت عمومی در بستر فضای مجازی مشتمل بر نداشتن پوشش مناسب، استفاده از کلام و موسیقی‌های مبتذل، بهره‌گیری از نمادهای فِرق و گروه‌های نامناسب و ترویج سبک زندگی غربی می‌باشد.

سرهنگ فرازپور خاطرنشان کرد: متخلفان فضای مجازی در صورت استمرار بر انتشار محتواهای مجرمانه‌شان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

کد خبر 6088423

دیگر خبرها

  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • صرفه جویی ۱۲۰۰ مترمکعبی مصرف آب در دانشگاه بیرجند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا