Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@17:49:27 GMT

واحدهای سمنان و دامغان به آموزش آنلاین متصل شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۵۲۶۱

واحدهای سمنان و دامغان به آموزش آنلاین متصل شدند

عبدالله خالصی دوست در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره آموزش مجازی دانشجویان در ایام تعطیل دانشگاه ها گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با شیوع ویروس کرونا مانند بسیاری از دانشگاه‌ها آموزش مجازی را در دستور کار خود قرار داد و از همان ابتدا کمیته ای آموزش مجازی را راه اندازی کرد.

او اضافه کرد: در این راستا یک کمیته در سطح استان و کمیته های موازی نیز برای سایر واحدهای استان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هماهنگی های لازم با سازمان مرکزی دانشگاه آزاد نیز انجام و ستاد پشتیبانی نیز ایجاد شد. همچنین یک سری کانال های غیر رسمی برای اطلاع رسانی دانشجویان و اساتید تشکیل شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با بیان این که به محض اعلام سازمان مرکزی دانشگاه، اطلاعات لازم را فرستاده و از همان روز اول واحدهای سمنان و دامغان به آموزش آنلاین متصل شده و کلاس های خود را آغاز کردند.

خالصی دوست گفت: به دلیل برخی از محدودیت ها واحدهای گرمسار و شاهرود با تاخیر اطلاعات خود را بارگذاری و کلاس ها را آغاز کردند و برخی از واحدها نیز به دلیل محدودیت های واحد الکترونیک دانشگاه، هنوز نتوانستند فعالیت خود را در زمینه آموزش آنلاین آغاز کنند.

به گفته او خوشبختانه کلاس ها در حال برگزاری است اما با توجه به محدودیت هایی مثل محدودیت های سخت افزاری کار قدری با تاخیر پیش می رود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت حوزه پژوهش و فناوری تصریح کرد: این روزها پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی جایگاه خاصی پیدا کرده و تولید محصول از علم گامی است که این برداشته و تلاش می‌کند در این مسیر به حرکت خود ادامه دهد.

او در ادامه به عملکرد حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در یک سال گذشته پرداخت و بر نقش درآمدزایی این حوزه برای اتکای بیشتر به درآمدهای غیر شهریه ای اشاره کرد.

خالصی دوست گفت: در سال ۹۸ تلاش کردیم میزان اتکا به شهریه را کاهش داده و به سمت درآمدهای غیر شهریه ای حرکت کنیم تا در بحث مدیریت مالی با چالش مواجه نشویم

به گفته او یکی حوزه ها در بخش درآمدهای غیر شهریه ای توانایی واحد دامغان در بحث پسته است. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در این باره توضیح داد: یک مرکز تحقیقات برای واحد دامغان در خصوص کاشت و برداشت پسته راه اندازی کردیم. همچنین در واحد گرمسار نیز به بحث پرورش شترمرغ و کشاورزی ورود کردیم. واحد سمنان نیز در حوزه صنعتی وارد شده است و تلاش داریم درآمدهای غیر شهریه ای خود را در این خصوص افزایش دهیم.

انتهای پیام/

341 / 167 عبدالله خالصی دوست دانشگاه آزاد استان سمنان آموزش مجازی دانشگاه آزاد علیه کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد استان سمنان آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان درآمدهای غیر شهریه ای آموزش مجازی محدودیت ها خالصی دوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی دکتر مجتبی ملکی چوبری را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت منصوب کرد.

ملکی چوبری پیش از این عهده دار مسؤولیت معاونت توسعه و منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت بوده است.

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت، معاون اداری و مالی و توسعه و منابع دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد لاهیجان، فومن و شفت و نیز رشت و همچنین مسوولیت‌های گوناگون در بسیج اساتید از جمله مسؤول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان از جمله سوابق این مدیر جوان و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است.

پیش از این محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت بود که با حکم وزیر علوم تحقیقات و فناوری به عنوان سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شده است.

کد خبر 6083857

دیگر خبرها

  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • تبیین سیاست‌های فرهنگی تأثیرگذار بر بازآفرینی شهری
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی متاهلی در دامغان
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ۴۱ ساله شد
  •  سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان منصوب شد