Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@07:13:47 GMT

جزییات مراسم تشییع و ترحیم حجت‌الاسلام خادمیان

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۵۳۸۹

جزییات مراسم تشییع و ترحیم حجت‌الاسلام خادمیان

مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام و المسلمین سیدابوالقاسم خادمیان نوش‌آبادی، روز چهارشنبه ۲۸ اسفندماه از ساعت ۹ صبح از مقابل زینبیه خادمیان واقع در میدان خراسان، خیابان خاوران، خیابان شهید تاری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین سیدابوالقاسم خادمیان نوش‌آبادی خطیب توانمند و برادر دو شهید صبح روز گذشته  ۲۶ اسفندماه براثر عارضه مغزی در ۷۳ سالگی درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، مراسم تشییع پیکر این عالم، روز چهارشنبه ۲۸ اسفندماه از ساعت ۹ صبح از مقابل زینبیه خادمیان واقع در میدان خراسان، خیابان خاوران، خیابان شهید تاری برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم ترحیم او صرفاً با حضور برادران، روز جمعه یکم فروردین‌ماه مصادف با شهادت امام موسی‌الکاظم(ع) از ساعت ۱۰ صبح در زینبیه خادمیان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید مراسم تشییع مراسم تدفین خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۵۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری مادر شهید کشمشی در کاشان


به گزارش خبر گزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ زهرا خانم الهی مادر شهید «محمدتقی کشمشی فینی» پس از تحمل سال‌ها درد و رنج دوری از فرزند شهیدش، دعوت حق را لبیک گفت.


شهید «محمدتقی کشمشی فینی» هفتم مرداد ۱۳۴۴ در فین شهرستان کاشان به دنیا آمد. دهم اسفند ۱۳۶۲ در عملیات خیبر در جفیر به شهادت رسید. مزار وی در امام زاده قاسم (ع) فین واقع است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • (عکس) حضور امین حیایی در مراسم تشییع فرهاد چیذری
  • رژه یگان‌هایِ مستقر در استان کرمان، فردا همزمان باروز ارتش
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین اعلام شد
  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد
  • سالروز تخریب بقیع هیئت کجا برویم؟
  • مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید کشمشی در کاشان