Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدسلیم عباسی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ماسک‌های پارچه‌ای در ۲ بخش دولتی و خصوصی این اداره‌کل تولید و از طریق شبکه بهداشت آذربایجان‌غربی توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: در آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای آزاد شهید کاظمی ارومیه روزانه ۱۰ هزار عدد ماسک پارچه‌ای و در آموزشگاه مطلبی میاندوآب یک هزار عدد ماسک دوخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در بخش دولتی نیز در مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان‌های سردشت، مهاباد، خوی و بوکان در مجموع روزانه ۲ هزار و ۴۰۰ عدد ماسک تنفسی بهداشتی تولید می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به همراهی بسیار خوب آموزشگاه‌های آزاد در راستای حل مشکل کمبود ماسک اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد ماسک‌های تولیدی مهارت‌آموزان در بخش آزاد تولید می‌شود که  نشان‌دهنده حس مسوولیت‌پذیری این آموزشگاه‌هاست.

به گزارش ایرنا، با انتشار اخبار مربوط به شیوع بیماری کرونا در کشور، ماسک و اقلام ضدعفونی در آذربایجان‌غربی کمیاب شد و بسیاری از شهروندان در زمان مراجعه به داروخانه‌ها با اعلامیه « ماسک تمام شد» مواجه می‌شدند.

در حال حاضر، روند تولید و توزیع ماسک بهتر شده ولی هنوز کمبود این اقلام وجود دارد.

برچسب‌ها کرونا سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آذربایجان غربی ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آذربایجان غربی ارومیه کرونا سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آذربایجان غربی ارومیه آذربایجان غربی فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید روزانه بیش از 170 تن زباله در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، راهکارهای تفکیک پسماند به مناسبت هفته سلامت امروز به دانش‌آموزان مدرسه الزهرای مهاباد آموزش داده شد.

خضری مسئول واحد بهداشت شهرداری مهاباد گفت: در این کارگاه،دانش آموزان دبیرستان شبانه روزی الزهرای مهاباد با راهکارهای حفظ محیط زیست و جداسازی زباله ها آشنا شدند.

خضری اضافه کرد: فرهنگ سازی در حوزه زباله‌های خانگی هم در دستور کار شبکه بهداشت و درمان و شهرداری مهاباد قراردارد.

رحیمی کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت مهاباد گفت: دانش آموزان میتوانند در خانواده پیام بهداشتی را برای خانواده هایشان انتقال و آموزش دهند.

دراین کارگاه آموزشی همچنین اعلام شد روزانه ۱۷۰ تن زباله در شهرستان مهاباد تولید می‌شود که حدود ۴۰  درصد آن، زباله خشک است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تولید روزانه بیش از 170 تن زباله در مهاباد
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • تأکید بر تأسیس هنرستانهای جوار صنعت در آذربایجان‌غربی
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی
  • برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان
  • تحقق جهش تولید با جهش مهارت در کشور
  • جهش تولید با جهش مهارت در کشور محقق می‌شود