Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-18@18:54:12 GMT

تحویل 63 دستگاه آمبولانس پیشرفته به وزارت بهداشت

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۵۸۸۴

تحویل 63 دستگاه آمبولانس پیشرفته به وزارت بهداشت

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سیدکامل تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۶۳ دستگاه از ۸۰۰ آمبولانسی که قرارداد آن در سال‌های گذشته با شرکت ایران خودرو دیزل بسته شده بود با استاندارد جهانی به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

تقوی نژاد، در این مراسم با اشاره به اینکه تاکنون وزارت بهداشت از مجموع این قرارداد، تعداد 237 دستگاه آمبولانس را تحویل گرفت، افزود: ۶۳ دستگاه آمبولانس جدید، نیاز به طی کردن مراحل اداری توسط دستگاه‌های نظارتی و گمرک داشت که از همکاری و مساعدت آنها تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تقوی نژاد ادامه داد: بر اساس قرارداد منعقد شده، شرکت ایران خودرو تعهد تامین ۵۰۰ دستگاه آمبولانس دیگر را دارد که در همین زمینه کمیته مشترکی تعریف شد تا با تکیه بر توان داخل و استفاده از توانمندی های محققین و صنایع داخلی و همکاری های بین المللی آمبولانس های مذکور تهیه شوند.

وی تاکید کرد: با توجه به تحریم‌های ظالمانه و افزایش نرخ ارز، این کمیته نحوه ساخت و تحویل ۵۰۰ دستگاه دیگر را ارزیابی و همکاری مشترک با ایران خودرو را در این زمینه ادامه خواهیم داد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت با اشاره به گسترش مراکز بهداشتی و درمانی در کشور گفت: در سال‌های آینده به آمبولانس‌های بیشتری احتیاج خواهیم داشت.

انتهای پیام/

20 / 20 معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت آمبولانس پیشرفته سیدکامل تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گسترش مراکز بهداشتی و درمانی در کشور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آمبولانس پیشرفته منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت معاون توسعه مدیریت دستگاه آمبولانس تقوی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد

فرماندار شهرستان گچساران از برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد در اردیبهشت سال‌جاری در این شهرستان خبر داد و از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست در این زمینه سنگ تمام بگذارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، روان‌بخش دیهیم‌خوب، امروز_ سه‌شنبه، بیست‌وهشتم فروردین _ در اولین نشست شورای اداری شهرستان گچساران، اظهار کرد: عملیات وعده صادق سپاه پاسداران در حمله به مواضع رژیم صهیونیستی یک‌بار دیگر عزت، اقتدار و جایگاه ایران اسلامی را در جهان نشان داد به‌طوری‌که کشورهای جهان از ایران حساب ویژه‌ای می‌برند.

وی افزود: اقتدار و عزت ایران اسلامی به برکت خون شهدا و مسیری است که شهدا برای همه ما ترسیم کرده‌اند، از این رو عملیات سپاه پاسداران عملیات بی‌نظیری بود که قدرت‌های استکباری جهان را به حیرت واداشت.

فرماندار گچساران گفت: بودجه در جلسه شورای برنامه‌ریزی پیگیری و بررسی خواهد شد، اما اخیراً مبلغ چهار میلیارد و ۳۳۶ میلیون تومان به‌حساب فرمانداری شهرستان واریز شد که این مبلغ برای روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری در نظر گرفته شد.

وی تصریح کرد: باید مدیران قانون‌مدار باشند و به بهانه خدمت نباید قانون را دور زد، البته کار برای مردم خوب است، اما هر مدیری بایستی پاسخگوی عملکردش هم باشد و انتظار این است که خدمات به شهروندان حتماً در چارچوب قانون صورت بگیرد.

دیهیم‌خوب خاطرنشان کرد: در بحث تکمیل پروژه‌ها کارها و اقدامات ادامه دارد و مدیران در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان حتماً طرح و برنامه‌هایی برای پیشبرد پروژه‌ها داشته باشند، اما موضوع دیگر اینکه مدیران به حاشیه‌ها توجه نکنند چراکه هر مدیری یک روز معارفه و یک روز هم تودیع می‌شود بنابراین مدیران باید حتماً به کارشان بچسبند و صادقانه تا لحظه‌ای که مسئولیتی دارند پای‌کار باشند.

وی افزود: روز ششم اردیبهشت نخستین اجلاسیه شهدای ارتش را داریم که یک رویداد بزرگ فرهنگی در این شهرستان است و شعار همه این است که مدیون شهدا هستیم و باید در این اجلاسیه سنگ تمام بگذاریم، میهمان‌های کشوری زیادی خواهیم داشت و همه مدیران تعامل و همکاری در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این اجلاسیه داشته باشند.

فرماندار گچساران گفت: با توجه به‌پیش رو بودن فصول گرم سال دو دستگاهی که از هم اکنون باید برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند، ادارات آبفا و برق هستند و حتماً بایستی جلسه‌ای با مدیران استانی و شهرستانی برای رفع هرگونه احتمال تنش آبی و همچنین در خصوص مشکلات برق در شهرستان برگزار شود تا از بروز هر نوع مشکلی در آینده پیش‌گیری شود.

کد خبر 745265

دیگر خبرها

  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • درمان رایگان انواع سرطان‌ها در دست برنامه‌ریزی است
  • تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم
  • تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار در ۱۱ استان
  • دانشجوی باکیفیت هرجا که باشد باید حمایت شود
  • برنامه‌ریزی برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگاه‌های اجرایی، جذب اعتبارات تملک دارایی را به روزهای پایانی موکول نکنند