Web Analytics Made Easy - Statcounter

 استقلال مهاجمان خوبی دارد که هر لحظه امکان دارد با پیشنهادات خارجی مواجه شوند.

طرفداری- چند روز پیش بود که شاهد تاکید دیاباته مبنی بر باقی ماندنش در استقلال بودیم، اما پربیراه نیست بگوییم که فروش بازیکنان یکی از موثرترین راه های کسب درآمد باشگاه ها خصوصاً در روزگار بی پولی های سرخابی هاست.

به گزارش میزان، استقلالی‌ها نگران وضعیت مهاجمان تیم‌شان هستند، اما بر خلاف یکسری از شایعات تا امروز امثال مهدی قایدی و شیخ دیاباته پیشنهاد رسمی از تیم‌های خارجی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قایدی خودش به این مسئله اذعان داشته و دیاباته هم گفته در استقلال می‌مانم، اما به‌هرحال امکان دارد آن‌ها در پایان فصل جدا شوند. حتی در مورد ارسلان مطهری هم این این شایعات به گوش می‌رسد. البته فشار مشکلات مالی باشگاه هم زیاد شده و فروش بازیکن به عنوان یکی از ابزار‌های درآمدزایی، از اهمیت زیادی برخوردار است. با این حساب امکان دارد مدیران باشگاه استقلال از اولین پیشنهاد خارجی که برای ستاره‌های این تیم برسد، استقبال کنند.

استقلال قبلا هم بر خلاف خواست هواداران و حتی کادرفنی امثال جباروف، تیام، صیادمنش و... را فروخته بود، اما این طور که مسئولان تصمیم‌ساز در باشگاه استقلال می‌گویند، در حال حاضر هیچ پیشنهادی برای بازیکنان موثر این تیم نرسیده و از این رو، هواداران می‌توانند با خیال راحت، از تیم خود حمایت کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانی ها، در رتبه 2 خرید خانه در ترکیه

ایرانی ها در رتبه دوم خرید خانه در ترکیه از سوی شهروندان خارجی هستند. روس ها در مقام اول هستند.

به گزارش عصرایران به نقل از آناتولی، فروش خانه به اتباع خارجی در ترکیه در ماه مارس سال جاری (اسفند/ فروردین) به نسبت دوره مشابه سال گذشته کاهش یافت، اما شهروندان روسیه و ایران همچنان در صدر خریداران هستند.

فروش خانه به اتباع خارجی در ماه مارس 2024 با 47.9 درصد کاهش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به 1778 باب رسید.

براساس داده‌های سازمان آمار ترکیه (TÜİK)، سهم فروش مسکن به اتباع خارجی در کل میزان فروخته شده در ماه مارس 1.7 درصد ثبت شد.

بیشترین تعداد خانه‌های فروخته شده به اتباع خارجی با 618 باب در استانبول ثبت شد. آنتالیا با 618 باب خانه رتبه دوم را به خود اختصاص داد. مرسین نیز با 151 باب خانه در رده سوم قرار گرفت.

میزان فروش مسکن به اتباع خارجی در ترکیه طی ژانویه - مارس با 48 درصد نزول در مقایسه با دوره مشابه سال قبل به 5685 باب رسید.

طی ماه مارس به‌ ترتیب اتباع روسیه، ایران، عراق و اوکراین بیشترین خرید مسکن را از ترکیه انجام دادند.

روس‌ها 411 باب خانه، ایرانی‌ها 182 باب خانه، اوکراینی‌ها 129 باب خانه و عراقی‌ها نیز 82 باب خانه خریدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ایرانی‌ها رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی‌ها، رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، در رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
  • 15 تصویر پیشنهادی برای تبلت نماینده اسرائیل در سازمان ملل
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • رد پیشنهاد 60 میلیونی برای ستاره بارسا: کم است!
  • شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد | با این حکم قهرمانی سرخ ها راحت تر شد