Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت بزرگ فناوری کره‌ای قصد دادرد جریان ارتباط رایانه با تلفن همراه در هنگام بازی کردن را به زودی قطع کند.

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اینگجت، شرکت سامسونگ اعلام کرده است تا 8 فروردین 1399 به‌طورکلی ارتباط رایانه با تلفن همراه برای انجام بازی‌های آنلاین را قطع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی کاربران تلفن‌های همراه این شرکت دیگر نمی‌توانند از طریق لینک PlayGalaxy بازی‌های موردعلاقه خود را انجام دهند.

غول فناوری کره‌ای بی‌سروصدا در حال فراهم کردن شرایط خاموش شدن خدمات رایانه به تلفن همراه بازی‌های آنلاین خود است. به نظر می‌رسد سامسونگ مدت‌ها است تصمیم گرفته این سرویس را از دسته‌بندی خدمات خود قطع کند. آمارهای منتشرشده از سوی این شرکت نشان می‌دهد در چند ماه اخیر تعداد کاربرانی با گوشی خود به PlayGalaxy مراجعه می‌کردند بسیار کاهش‌یافته است.

برخی از کارشناسان معتقدند سامسونگ پس از قطع خدمات رایانه به تلفن همراه برنامه‌های جدیدی را برای آینده در پیش‌گرفته است و می‌خواهد با خدمات جدید کاربران تلفن همراه و همه طرفداران این شرکت را غافلگیر کند. البته در رابطه با این اقدام سامسونگ نظر دیگری نیز وجود دارد. به‌طوری‌که مدیران سامسونگ نمی‌خواهند تجربه ناموفق اپل در مورد بازی‌های آنلاین را تکرار کنند.

یکی دیگر از دلایل قطع این سرویس سامسونگ رضایت نداشتن کاربران هنگام هماهنگ‌سازی تلفن همراه خود با رایانه برای بازی است. کاربران زیادی اعلام کردند PlayGalaxy خدمات مطلوبی را به آن‌ها ارائه نمی‌دهد و در جریان بازی دچار اختلال می‌شود. باید منتظر ماند و دید این شرکت کره‌ای برای افزایش رضایت کاربران خود در آینده چه برنامه‌ای را در پیش‌گرفته است.

انتهای پیام/4144/

 

منبع: آنا

کلیدواژه: تلفن همراه هوشمند بازی های آنلاین تلفن همراه کره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۵۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه

سردار محمد عارف سپهری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: در راستای حراست و کنترل مرز‌های استان، مرزبانان هنگ مرزی بانه حین پایش و رصد نوار مرزی به تعدادی متجاوز حامل بار قاچاق مواجه شدند.

وی افزود: مرزبانان با اتخاذ مواضع مناسب، سد راه قاچاقچیان شدند و متجاوزان به محض مشاهده ماموران محموله خود را رها کرده و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و تاریکی شب، به عمق خاک کشور مقابل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی کردستان اضافه کرد: مرزبانان در پاکسازی و بررسی کامل محل ۴۸ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند آیفون را کشف کردند و مانع ورود غیر قانونی این محصول قاچاق به کشور شدند.

سردار سپهری با اشاره به تبعات قاچاق کالا، ادامه داد: مرزبانان این فرماندهی در راستای تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با عزمی راسخ در کنترل نوار مرز و مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق و ممنوعه تلاش می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان
  • افزایش قیمت برخی گوشی‌ها با وجود تخصیص ارز نیمایی
  • جهش قیمتی برخی مدلهای تلفن همراه با وجود تخصیص ارز نیمایی