Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقام مسؤول مرکز مدیریت راه‌ها گفت: طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا همه مبادی ورودی و خروجی شهرها، پایانه‌های مسافری و همچنین فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های راه‌آهن کنترل می‌شود و مسافرانی که علائم بیماری دارند بازگردانده می‌شوند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ایمان مهرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز و تردد در آن‌ها به صورت روان است، اما طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا به مردم توصیه می‌شود در راستای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا از انجام سفر خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


* معاینه مسافران در مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها و پایانه‌ها

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: طبق مصوبه ستاد مبارزه را کرونا همه مبادی ورودی و خروجی شهرها، پایانه‌های مسافری، فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های راه‌آهن کنترل می‌شوند و مسافران در صورت دارا بودن علائم بیماری امکان سفر ندارند و بازگردانده می‌شوند.

وی با اشاره به تردد روان در محور‌های کندوان، هراز و فیروزکوه گفت: درمسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین ـ. رشت و همچنین منطقه یک آزادراه تهران ـ. شمال در حال حاضر تردد روان است.

مهرابی‌نیا با اشاره به انسداد آزادراه چالوس ـ. مرزن‌آباد از بارش پراکنده باران در محور‌های هراز، کندوان، فیروزکوه و آزادراه قزوین ـ. رشت خبر داد.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: دوربین‌های نظارت تصویری بارش پراکنده برف و باران در جاده‌های استان اردبیل و بارش پراکنده باران در جاده‌های استان‌های مازندران، گیلان، گلستان، البرز و تهران نشان می‌دهد.

* کاهش ۲.۴ درصدی ترافیک جاده‌ها

مهرابی‌نیا با بیان اینکه تردد خودرو‌ها در جاده‌ها از طریق ۲۳۳۳ دستگاه ترددشمار جاده‌ای انجام می‌شود، گفت: کل تردد ثبت‌شده در جاده‌ها در شبانه‌روز گذشته نسبت به روز قبل ۲.۴ درصد کاهش دارد. در همین مدت سهمیه وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۷.۳ درصد بیشترین تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.

* آزادراه کرج ـ. قزوین پرترددترین جاده کشور

وی بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه کرج ـ. قزوین ثبت شد (۱۰۷ هزار و ۳۷۳ تردد) و پس از آن آزادراه‌های کرج ـ. تهران و تهران ـ. کرج در رتبه‌های بعدی قرار داشتند.

* محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی در نوروز ۹۹

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و سرایت آن به اغلب استان‌ها و همچنین همراهی مردم مبنی بر پرهیز از هر گونه سفر و تردد بین شهری و به دلیل عادی بودن شرایط ترافیکی جاده‌ها تا اطلاع بعدی محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در ایام نوروز ۹۹ غیر از محدودیت ترافیکی محموله‌های ترافیکی اجرا نمی‌شود.

مهرابی‌نیا افزود: تردد محموله‌های ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده‌اند در همه جاده‌ها از ساعت ۷ روز شنبه هشتم اسفند تا ساعت ۷ روز سه‌شنبه پنجم فروردین ۹۹، از ساعت ۷ روز پنجشنبه هفتم فروردین تا ساعت ۷ روز شنبه نهم فروردین و همچنین از ساعت ۷ روز دوشنبه ۱۱ فروردین تا ساعت ۷ روز شنبه ۱۶ فروردین ۹۹ ممنوع است.

وی افزود: مجوز تردد برای محموله‌های ترافیکی دارای ضرورت ملی در تاریخ‌های پنجم و ششم، نهم و نهم فروردین ۹۹ با هماهنگی پلیس راه صادر می‌شود.

* انسداد ۲۲ جاده به دلیل نبود ایمنی

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۲ محور به دلیل نبود ایمنی مسدود است، گفت: در این باره می‌توان به محور‌های جاده قدیم باغچه ـ. مشهد، محور ثلاث ـ. سرپل ذهاب، جاده آبدانان ـ. دهلران، محور روانسر ـ. کامیاران، جاده پل زال ـ. اندیمشک، محور خلخال ـ. اسالم، جاده خرم‌آباد ـ. پلدختر، محور پونل ـ. خلخال و منطقه ۴ آزادراه تهران ـ. شمال اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محموله های ترافیکی ورودی و خروجی جاده ها ساعت ۷ روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۶۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در محدوده پیچ شاندیز تا کندوان در محور کرج-چالوس، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ برای روز‌های شنبه، از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۶:۰۰ برای روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ برای روز‌های چهارشنبه است؛ همچنین در روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه عملیات متوقف خواهد بود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز برابر است با کیلومتر ۱۶ الی ۷۲ محور کرج-چالوس (محدوده پیچ شاندیز تا کندوان) که تردد هم‌زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

همچنین بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پی اجرای عملیات احداث آبرو در محور کرج-چالوس (محدوده‌های اسکله واریان و محدوده بین تونل ۴ و ۵)، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ و به‌صورت ۲۴ ساعته در روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه هر هفته خواهد بود. گفتنی است عملیات در روز‌های تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه متوقف خواهد بود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز برابر است با کیلومتر ۰ الی ۲۵ که تردد هم‌زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

علاوه بر این بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پی اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی، اجرای عملیات احداث آبرو‌های باکسی، اجرای عملیات گالری پیش‌ساخته، اجرای عملیات تعمیر و مرمت گالری محدوده بین تونل ۶ و ۷ و اجرای عملیات رنگ‌آمیزی هندریل، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ در روز‌های شنبه، از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ برای روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه و از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ برای روز‌های چهارشنبه خواهد بود. ضمن این که عملیات مذکور در روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه متوقف خواهد بود.

موقعیت دقیق اجرای این عملیات نیز برابر است با کیلومتر ۱۹ الی ۲۳ (تونل ۲ الف تا دهانه شمال تونل ۴)، کیلومتر ۹ الی ۳۰، کیلومتر ۱۴ الی ۱۵ (محدوده خوزنکلا)، کیلومتر ۳۰ الی ۳۵ محدوده تونل شماره ۶ و ۷ و کیلومتر ۱ الی ۷۰ که تردد هم‌زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین