Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@14:18:12 GMT

زیباسازی لس‌انجلس با کمک سیاهپوستان

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۶۶۲۳

زیباسازی لس‌انجلس با کمک سیاهپوستان

بیش از دو هزار نفر از سیاه‌پوستان ساکن در منطقه کرنشاو لس‌انجلس در کنار صاحبان مشاغل و هنرمندان شهر تصمیم گرفتند ایده‌های خود را برای زیباسازی منطقه مسکونی خود با مدیران شهر به اشتراک بگذارند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کرنشاو یکی از مناطق مسکونی لس‌انجلس است که از زمان‌های قدیم به عنوان محل سکونت سیاه‌پوستان آمریکایی معروف بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساکنان این منطقه به ندرت به شهرهای دیگر مهاجرت می‌کنند چرا که بر این باورند که محل تولد هر انسان، محل زندگی دائمی او نیز خواهد بود.

ساکنان منطقه کرنشاو برای گسترش و زیباسازی محل زندگی خود تصمیم گرفتند با همکاری هم ایده‌هایی مطرح کنند و آن‌ها را با برنامه‌ریزان و مقامات رسمی شهر به اشتراک بگذارند. مدیران شهر از بین ایده‌های مطرح شده بهترین را انتخاب کردند و مقدمات اولیه را برای پیاده‌سازی این ایده فراهم کردند.

به زودی کرنشاو میزبان یک موزه بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود که آثار هنری آن در فضایی سر باز در معرض عموم مردم قرار خواهد گرفت. این موزه مانند یک پل عابر پیاده خواهد بود که مردم را در مسیر خود به تماشای آثار هنری دعوت خواهد کرد. علاوه بر این، برنامه‌ریزان شهری در نظر دارند فضاهای اطراف این موزه جدید سرباز را مملو از پارک‌های کوچک و چشم‌اندازهای زیبا کنند تا هرچه بیشتر ظاهر بتنی و کسل کننده کرنشاو را تغییر دهند.

موزه جدید کرنشاو قرار است در نزدیکی بلوار اصلی منطقه احداث شود و یکی از خیابان‌های اصلی را به محلی برای جمع‌آوری آثار شگفت‌انگیز هنرمندان معروف ایالت کالیفرنیا تبدیل کند. اطراف موزه را پوششی سبز، مملو از صدها درخت زیبای بومی محصور خواهد کرد و علاوه بر این، احداث ۱۰ پارک کوچک در فضاهای اطراف باعث ایجاد تحولی عظیم در منطقه بتنی کرنشاو خواهد شد.

طراحان در نظر دارند برای زیباسازی هرچه بیشتر منطقه هنرمندان معروف آمریکایی را دعوت کنند تا دیوارهای موزه جدید و سازه‌های اطراف را با نقاشی‌های خود مزین کنند. نصب علائم رانندگی و خط کشی‌های جدید خیابان‌های محله زیبایی کرنشاو را دوچندان خواهد کرد. بازدیدکنندگان می‌توانند پس از بازدید موزه فرزندان خود را در یک زمین بازی جدید، که قرار است در نزدیکی آن احداث شود، سرگرم کنند

کد خبر 415392

منبع: ایمنا

کلیدواژه: زیباسازی لس آنجلس آمریکا موزه برنامه ریزی شهری شهرهای جهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر| موزه مردان نمکی، زنجان

آفتاب‌‌نیوز :

مجموعه مردان نمکی ۲۳۰۰ ساله که از معدن نمک چهرآباد کشف شده از جذابترین بخش های این موزه است.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) موزه امام رضا(ع)
  • موزه شوش
  • باغ موزه مینیاتور کجاست؟
  • تصاویر| موزه مردان نمکی، زنجان
  • (تصاویر) موزه مردان نمکی
  • استقبال از بهار با نصب المان‌های نوری در منطقه ۱۲ اصفهان
  • امروز برگزار می شود؛ جشنی با کیک ۲۰۰ متری برای تهرانی ها | ادامه مراسم افطارخونه تا پایان ماه رمضان
  • امروز برگزار می شود؛ جشن با کیک ۲۰۰ متری و ۲ تنی برای تهرانی ها
  • شمیران گردی مسافران نوروزی
  • توزیع ۱۳ هزار افطاری هرشب در تهران