Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی شکری در حاشیه بازدید از اقدامات جهادی جوانان انقلابی، روحانیان، تشکل‌های دینی، هیئات مذهبی و زیرمجموعه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی در پویش ملی #به_توان_ما ویژه مبارزه با کرونا، بیان کرد: شبکه تبلیغی و روحانیان نقشی اساسی در آگاهی‌رسانی به مردم درباره کرونا و نقش و رسالت‌های عمومی درباره مقابله با این بیماری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دوری از تجمعات را راهی برای قطع زنجیره شیوع کرونا دانست و افزود: این روزها که تجمعات مردمی به دلیل ویروس کرونا نباید واقع شود، بهترین فرصت است که شبکه تبلیغی، روحانیان، هیئت‌های مذهبی و مداحان و … با استفاده از فضای مجازی و ظرفیت‌های نوین و به‌روز اقدام به آگاهی‌رسانی به مردم درباره کرونا و اجرای برنامه‌هایی در راستای نشاط معنوی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بابیان اینکه تأکید دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود در مقابله با کرونا، همراهی مردم و عدم حضور در سطح شهر است، ابراز کرد: مردم با برخی اقدامات خود مانند عدم تردد بی‌مورد در خیابان‌ها و معابر، عدم بروز تجمع‌ها، مراسم، عزاداری‌ها، خَتَمات و … می‌توانند در کاهش کرونا مؤثر باشند و بیان این مسائل توسط شبکه تبلیغی دارای اهمیت است.

شکری بابیان اینکه روحانیان، مداحان و سایر اقشار فعال در حوزه فرهنگ دینی دارای مخاطب و تریبون هستند درنتیجه می‌توانند تأثیرگذاری در جامعه داشته باشند، تأکید کرد: باید تلاش کرد تا از هر طریقی به مردم آگاهی داد.

وی گفت: یکی دیگر از اقداماتی که این روزها شبکه تبلیغی و فرهنگی استان سمنان در حال انجام است پویش‌های مختلفی مانند پویش ملی # به_توان_ما است که در آن با استفاده از ظرفیت‌های مردمی مانند هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی و دیگر اقشار، نسبت به تهیه اقلامی مانند ماسک مبادرت ورزیده می‌شود تا بتوانیم شاهد کمک برای رفع نیازهای استان درباره این اقلام باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان خواستار دعوت مردم برای مشارکت در مقابله با کرونا از سوی فعالان فرهنگی شد و گفت: برگزاری مراسم معنوی از طریق فضای مجازی مانند هیئت‌های مجازی، مداحی مجازی، تلاوت قرآن مجازی، همخوانی گروهی مجازی قرآن کریم، تلاوت همگانی به صورتی که هر فرد در خانه خود باشد و از طریق فضای مجازی هماهنگی برای تلاوت قرآن صورت گیرد ازجمله اقداماتی است که در این روزها می‌توان صورت داد.

شکری از مشارکت مداحان، روحانیان، شبکه عظیم تبلیغی، هیئت‌های مذهبی و … در طرح‌های جهادی چون ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌های شهری و روستایی و تهیه ماسک، اقلام بهداشتی، ارزان و بسته‌های حمایتی برای نیازمندان و… نیز در سطح استان سمنان خبر داد.

کد خبر 4880401

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا علی شکری تبلیغات اسلامی سمنان سمنان شاهرود ویروس کرونا بوشهر ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی قزوین احتکار استانداری سمنان شیراز زاهدان مشهد استان سمنان شبکه تبلیغی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۷۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، دقایقی پس از آنکه مشخص شد، رویداد امروز صبح در شهر اصفهان، ناشی از مقابله پدافند هوایی با چند ریزپرنده بوده، کاربران فضای مجازی به آن واکنش نشان دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت هوشیاری در خرید‌ از فضای مجازی
  • حاکمان امارات: مجازات زندان و جریمه در انتظار منتشر کنندگان تصاویر منفی یا جعلی از سیل دوبی
  • دستگیری "عامل توهین به مقدسات دینی اهل‌سنت" در گنبدکاووس
  • هشدار حاکمان امارات: وجهه کشور را با انتشار تصاویر منفی سیل دوبی خراب نکنید/ مجازات زندان و جریمه در انتظار خاطیان
  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • « زنجیره علویان» پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه