Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی بنیاد حضرت مهدی (عج ) گفت :نخستین جشنواره مجازی سفره‌های هفت سین بنیاد حضرت مهدی (عج) با همکاری شرکت چشمه‌های جوشان خراسان (عالیس) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری برنا ؛علی بهشثی  درخصوص برگزاری  جشنواره اظهارداشت : با هدف ترویج در خانه ماندن همزمان با شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور جشنواره سفره‌های هفت سین طراحی شده که در سراسر کشور برگزار می‌شود

او افزود :برای شرکت در این جشنواره هم وطنان در سراسر کشور باید ابتدا سفره‌های هفت سین زیبایی چیده و تصاویری از آنها را ارسال کنند

وی در ادامه با اشاره به حمایت مهرشاد سهیلی نوجوان‌ترین فعال فرهنگی کشور از جشنواره مجازی هفت سین گفت: برای همه آنها آرزوی قدرت و سلامت را دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلامتی باید اولویت اصلی باشد. لحظه‌ای استثنایی است و باید توصیه مدیران بهداشت و مسئولان را رعایت کنیم. این تنها راهی است که می‌توانیم به طور موثر با ویروس بجنگیم. موظفیم مسئولیت پذیر باشیم و در خانه بمانیم. زمانی عالی برای گذراندن اوقات در کنار نزدیکان است و این کار، همیشه شدنی نیست. با در خانه ماندن کرونا را شکست می‌دهیم.

مسئول روابط عمومی بنیاد حضرت مهدی (عج ) گفت:عموم علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره آثار خود را از طریق فضای مجازی، بویژه پیام رسان واتساپ با ذکر مشخصات به شماره ۰۹۹۲۰۳۶۱۸۲۹ ارسال کنند. آخرین مهلت ارسال تصاویر، سوم فروردین ۱۳۹۹ تعیین شده است

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بنیاد حضرت مهدی جشنواره سفره هفت سین عالیس سفره های هفت سین بنیاد حضرت مهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۷۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال ادعای عکس دختر نیمه‌برهنه در خیابان‌های تهـران!

گشت ارشاد چند روزی است با تغییر نامش دوباره در خیابان‌ها ظاهر شده است. در این مدت کوتاه انتشار ویدئوهایی از نحوه برخورد با برخی زنان موجب انتقادات فراوانی شده تا جایی که مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب به این گونه رفتارها واکنش نشان داد و از تذکر رهبری به برخی مسئولان به دلیل انجام کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب خبر داد. 

در فضای مجازی هم عکس‌العمل‌های متفاوتی از کاربران مشاهده شد. در همین زمینه کاربری به نام «حسن عباسی» با انتشار عکسی از «یک دختر نیمه برهنه در تهران» نوشت: «‌مخالفان گشت ارشاد، مقلّدان مهدی فضائلی بفرمایید با این دختر برهنه چه کنیم؟»

اما انتشار این عکس کافی بود تا مردم کنجکاو در فضای مجازی با یک تحقیق ساده، دست این کاربر خاص را رو کنند و مهسا جزینی (روزنامه‌نگار) منبع واقعی این عکس که از سایت Pinterest برداشته شده و در ایران گرفته نشده را، افشا کرد.

این حرکت باعث شد تا کاربران با انتشار تصاویر مختلفی مربوط به خارج از کشور به اسم نقاط مشخصی از ایران، اقدام این کاربر را به سوژه طنز خود تبدیل کنند.

دیگر خبرها

  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • شروع به کار یک جشنواره سینمایی بدون دبیر!
  • بنیاد ایرانشناسی میزبان جشنواره فیلم اقوام شد
  • جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون برگزار می‌شود
  • جشنواره حضرت خدیجه (س) در کردستان برگزار می‌شود
  • جنجال ادعای عکس دختر نیمه‌برهنه در خیابان‌های تهـران!