Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط بحرانی موجود به دلیل شیوع بیماری کرونا و با تصمیم شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز تمامی خدمات گردشگری شهرداری تبریز لغو شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رضا خلیلی گفت: سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز هم راستا با ستاد خدمات سفر استان آذربایجان‌شرقی و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، سال‌هاست که مشغول به ارائه خدمات گردشگری است و برای سایر شهرهای کشور به عنوان الگو مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎او ادامه داد: تعطیل بودن اقدامات گردشگری، همچون اتوبوس های تبریزگردی، تاکسی های از من بپرس، نمایشگاه های نوروزانه صنایع دستی و تعطیلی موزه ها به معنای شانه خالی کردن از بار مسئولیت نبوده بلکه در این شرایط، مهم ترین اولویت برای مدیریت شهری تبریز، حفظ سلامتی شهروندان تبریزی و هموطنان عزیز و جلوگیری از گسترش این ویروس است.

‎دبیرستاد استقبال از نوروز ۱۳۹۹ شهرداری تبریز همچنین یادآور شد: واحدهای مختلف شهرداری تبریز در قالب ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی برنامه‌های ویژه‌ای را برای نوروز ۱۳۹۹ ترتیب داده بودند که برای جلوگیری از گسترش بیماری همه آن‌ها لغو گردیده است.

‎او همچنین با اشاره به قسمتی ازبرنامه‌های نوروزی شهرداری تبریز، گفت: سازمان تاکسیرانی تبریز با تاکسی های از من بپرس و ۱۲۰ عنوان فعالیت، اداره کل ارتباطات و روابط عمومی با برنامه مستندسازی و استقبال از نوروز و ۱۰۰ عنوان فعالیت، سازمان پایانه‌های مسافربری با سه برنامه استقبال، میزبانی و برگزاری نمایشگاه و ۱۰ فعالیت مرتبط، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با سه برنامه معرفی، استقبال و ۴۰ فعالیت مرتبط، سازمان عون بن علی با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و ۳۰ فعالیت مرتبط، سازمان مدیریت پسماند با برنامه فرهنگ‌سازی و ۱۰ فعالیت مرتبط، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با آماده‌سازی، استقبال و اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و تهیه اقلام معرفی تبریز با ۸۰ فعالیت مرتبط، مناطق ده‌گانه شهرداری تبریز با برنامه‌های استقبال، معرفی، میزبانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری با ۱۰۰ فعالیت مرتبط، شرکت واحد اتوبوسرانی با برنامه‌های آماده سازی و اجرای اتوبوس‌های تبریزگردی با ۱۰۰ فعالیت مرتبط، آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی بودند که همه آن‌ها به تابستان ۱۳۹۹ موکول گردید. خلیلی اظهارکرد: همچنین سازمان توسعه گردشگری شهرداری نیز در رأس سازمان‌ها و مناطق شهرداری با برنامه‌های استقبال، معرفی، راهنمایی، میزبانی و برگزاری نمایشگاه‌ها و تورهای تبریزگردی، ۳۰۰ فعالیت مرتبط را در برنامه کاری خود داشت که این برنامه‌ها نیز کلا لغو گردیده‌اند .

‎گفتنی است شهرداری تبریز در مجموع با لغو ۳۱ برنامه در موضوع های مختلف و ۹۹۰ عنوان فعالیت، برنامه‌ها و خدمات گردشگری خود را در نوروز ۱۳۹۹ به طور کلی ملغی نموده و از هم‌میهنان عزیز دعوت کرده است برنامه‌ سفرهای خود به شهر تاریخی - فرهنگی تبریز را به بعد از مهار بیماری ناشی از ویروس کرونا موکول کنند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گردشگری تبریز گردشگری شهرداری تبریز خدمات گردشگری فعالیت مرتبط عنوان فعالیت نوروز ۱۳۹۹ برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمدی بعد از ظهر چهار شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از تعداد ۲ هزار و ٨١ عملیات صورت‌گرفته در سال گذشته، تعداد ۷۷۲ مورد عملیات اطفا حریق، ۷۸۴ مورد عملیات امداد و نجات و مابقی شامل تست ساختمانی و استقرار خودرو و آموزش بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوشهر با اشاره به فراوانی عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوشهر، تصریح کرد: در سالی که گذشت فراوانی این عملیات‌ها به‌ترتیب مربوط به گیر کردن افراد در آسانسور به تعداد ۲۳۲ مورد، جانوران موذی و حیوانات ۲۲۸ مورد، آتش‌سوزی ضایعات به تعداد ۲۱۸ مورد، آتش‌سوزی منازل مسکونی به تعداد ۱۷۳ مورد و حبس نفرات به تعداد ۱۱۶ مورد بود که از این آمار ۸۲ مصدوم و ۱۷ فوتی گزارش شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوشهر با تاکید بر اینکه در بخش آموزش ۱۶ هزار و ۶۸۱ نفر آموزش دیدند، ادامه داد: این آموزش‌ها در ۱۶ دستگاه اجرایی، ۹۶ مرکز آموزشی، ۳۰ مسجد و موکب و همچنین به ۱۳ مرکز درمانی ارائه شده است

وی گفت: در بخش پیشگیری، در مجموع هزار و ۸۰۳ مورد شامل تاییدیه ایمنی، شناسایی مکان‌های ناایمن، ارائه پایان کار و شناسنامه ایمنی ساختمان و تست جعبه F بوده و ۱۷۳ مورد کارشناسی حریق صورت گرفته است.

کد خبر 6081372

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • دزفول رتبه نخست بازدید گردشگران را به خود اختصاص داد
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • سرمربی تیم فوتبال سپاهان: شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • تعرفه‌های غیرمنطقی عاملی برای افت کیفیت خدمات سلامت است
  • واکنش عضو شهرداری تهران به جمع‌آوری سگ‌ها از خیابان