Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا که توصیه شده شهروندان در تعطیلات نوروز در خانه بمانند، طرح کتابخوانی «در خانه بمانیم، کتاب بخوانیم» توسط شهرداری تبریز به صورت اینترنتی اجرا می‌شود.

ایرج شهین باهر در دیدار با معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا، اظهار کرد: در  این طرح اینترنتی برای چهار رده سنی کتاب ارایه می‌شود که هر روز ۳۰ صفحه از یک کتاب مطالعه و در پایان طرح، در هر کدام از رده‌های سنی، ۹۹ جایزه نقدی بین برندگان توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: همچنین کتاب‌های صوتی نیز در این طرح شرکت داده می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی با اشاره به دیدار خود با فرمانده سپاه عاشورا نیز خاطرنشان کرد: در دیدار با سردار عابدین خرم نیز تأکید شد که برخی از رمان‌های مورد تأیید مقام معظم رهبری نیز در این طرح مد نظر قرار گیرد.

جزییات اجرای این طرح متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری تبریز کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت طراحی و تدوین برنامه ۵ ساله شهرداری تبریز

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز بیشترین تحقق بودجه در تاریخ شهرداری در سال گذشته را عملکرد مطلوبی برای شهرداری و شورا دانست و گفت: بر همین اساس نیازمند تشریح و ‌واکاوی برنامه و بودجه شهرداری هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، علیرضا نوای باغبان صبح امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در یکصد و نود و یکمین جلسه شورا در سخنرانی میان دستور خود بر لزوم تدوین برنامه پنج ساله شهرداری تاکید و اظهار کرد: شورا و شهرداری نیازمند طراحی برنامه پنج ساله است تا با فقدان برنامه پیش نرویم.

وی با تاکید بر ارائه هرچه سریع‌تر برنامه پنج ساله توسط شهرداری تبریز، افزود: چشم‌انداز ۱۲ ساله برنامه شهرداری تبریز موجود است و باید با برنامه پنج ساله تطبیق داده شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به ضرورت افزایش اتوبوس‌های شهری در تبریز تصریح کرد: تقریباً ۴۰۰ اتوبوس در تبریز فعالیت می‌کند در حالی که نیازمند یک هزار و ۲۰۰ دستگاه هستیم. همین فاصله خرید ۲۰۰ اتوبوس دیگر را ضروری می‌سازد.

نوای باغبان ادامه داد: تنها کارخانه اتوبوس سازی تبریز ۸۰ دستگاه اتوبوس آماده دارد و بر اساس قرارداد منعقد شده توسط شهرداری مقرر شده از هر شرکتی که مقدور بود اتوبوس خریداری شود.

وی با اشاره به اینکه تعرفه عوارض محلی معیار شورا و شهرداری است، گفت: آموزش و فرهنگ سازی در خصوص تعرفه عوارض به شهروندان و کارکنان ضرورت دارد تا طبق تعرفه عمل شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: بیش از هزار میلیارد تومان سهم بانک شهر متعلق به شهرداری تبریز است، با توجه به اینکه بانک مرکزی سهام بانک شهر را ۲۵ برابر می‌کند، این تغییرات فرصتی برای مدیریت شهری است و نیازمند جلسه با مدیران این بانک هستیم.

نوای باغبان افزود: بخشی از هزینه‌های جاری شهرداری می‌تواند از محل درآمد سهام این بانک تأمین شود و باید این سرمایه گذاری را مدیریت کنیم.

کد خبر 746551

دیگر خبرها

  • چرا طرح طبقه‌ بندی در شرکت واحد اجرا نمی‌ شود؟
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز
  • مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» در تبریز
  • اجرای ۱۵ پروژه جدید بخش خصوصی در تبریز
  • آغاز اجرای ۱۵ پروژه هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در تبریز
  • جنجال حراج کتاب‌های کتابخانه تربیت تبریز در فضای مجازی
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم اردیبهشت‌
  • ضرورت طراحی و تدوین برنامه ۵ ساله شهرداری تبریز
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد