Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان غربی از تلاش و فعالیتهای خداپسندانه سازمانهای مردم نهاد و بخش خصوصی در کمک به مبارزه با کرونا ویروس قدردانی نمود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ محمدمهدی شهریاری اقدام شایسته و درخور تقدیر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، شرکت شروین مهاباد و دیگر واحدهای تولیدی و سازمانهای مردم نهاد را در کمک به مبارزه با کرونا ویروس را ستود و گفت: همراهی و همدلی شکل گرفته که برگرفته از حس مسئولیت پذیری و فرهنگ والای ایثار و از خودگذشتگی است در مسیر مبارزه با کرونا ویروس در جای جای استان مشهود و ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بحران کرونا ویروس نیز به مانند سایر بحرانها با خلق چنین صحنه های بی بدیل ایثار و همدلی به پایان می رسد.

شهریاری تلاش شبانه روزی واحدهای تولید کننده مواد ضدعفونی، گروه های جهادی و سازمانهای مردم نهاد، شهرداری ها و انجمن داروسازان را در راه مبارزه با کرونا ویروس، حماسه هایی ارزشمند دانست که در تاریخ این سرزمین به یادگار خواهند ماند.

وی خاطرنشان کرد: به طور قطع کادر پزشکی و درمانی که در خط مقدم این مبارزه هستند با مشاهده چنین صحنه های تاریخ ساز ایثار اجتماعی، دلگرم تر از همیشه برای شکست کرونا تلاش خواهند نمود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تقدیر استاندار آذربایجان غربی کرونا نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی تقدیر استاندار مبارزه با کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیداری صمیمی با خانواده‌های معظم شهدا در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، استاندار در این دیدار ، گفت: خانواده‌های معظم شهدا با توکل بر خدا و صبر در اوج قله‌های فداکاری و ایثار هستند.
محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان خانواده شهدا را مایه خیر و برکت نظام و انقلاب و امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام دانستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان هم در این دیدار گفت: فرصت‌های جدیدی برای توانمند سازی ایثارگران و نقش آفرینی در حوزه‌های اقتصادی استان با حمایت‌های استاندار فراهم آمده است.
مجتبی میرحسینی در ادامه افزود: خانواده شهدا دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده اند و امروز وظیفه ما است که نسبت به تکریم خانواده شهدا و یادگاران آنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با احساس مسئولیت بیشتری تلاش کنیم.

معلم شهید کرم نارویی در سال ۱۳۲۷ در شهرستان زاهدان دیده به جهان گشود و در سال ۱۳۷۸ به دست اشرار کوردل در ایرانشهر به فیض شهادت نائل آمده است.

شهید مدافع وطن ابراهیم شهرکی نسب مورخ ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ در سن ۲۷ سالگی حین انجام مأموریت در سراوان به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

دیگر خبرها

  • ریل گذاری مسیرسرمایه‌گذاری بخش خصوصی درآذربایجان غربی
  • مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ریل گذاری می‌شود
  • حذف فرآیند دونقشه‌ای به نفع شهروندان
  • حذف فرآیند دونقشه‌ای به نفع شهروندان است
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • دیداری صمیمی با خانواده‌های معظم شهدا در زاهدان
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده های معظم شهدا در زاهدان
  • شتاب روند توسعه و آبادانی در آذربایجان‌غربی
  • همه مسئولان باید در راستای تحقق شعار سال گام بردارند