Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از جلسه این هئیت درباره ارزیابی کیفیت برگزاری نخستین جلسه دیجیتالی- دوسویه که امروز به صورت آزمایشی در صحنه علنی مجلس برگزار شد، خبر داد. تاریخ انتشار: 12:48 - 27 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۶۸۴۶ اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به نخستین جلسه دیجیتالی- دوسویه که امروز به صورت آزمایشی در صحنه علنی مجلس برگزار شد، گفت: بسیاری از نمایندگان از حوزه‌های انتخابی خود و به صورت برخط (آنلاین) در این جلسه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: پس از برگزاری این جلسه، هیئت رئیسه مجلس درباره ارزیابی کیفیت این جلسه، جلسه‌ای برگزار خواهد کرد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: همچنین در این جلسه قرار است درباره راهکار‌های قانونی، زمان برگزاری و موضوعات مندرج در دستور کار جلسات بحث و بررسی شده و نهایتاً نتایج آن اعلام شود.

عباسی اظهار داشت:همچنین باید یادآور شد که درباره کم و کیف برگزاری این گونه جلسات از همه نمایندگان نظرخواهی صورت گرفته است.   بیشتر بخوانید: نخستین جلسه مجازی مجلس به ریاست لاریجانی برگزار شد/ این جلسه آزمایشی است انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت استان بوشهر با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر ظهر امروز برگزار شد.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی، رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان بوشهر در این جلسه با اشاره به برنامه های فرهنگی و تبیینی در این دهه، اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی از جمله جشن های زیر سایه خورشید در سراسر استان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در این دهه باید تلاش کنیم سبک زندگی رضوی را برای مردم و اقشار مختلف تببین و تشریح کنیم و زندگی خودمان به نور رضوی منور کنیم.

حجت الاسلام جابر آزور دبیر ستاد و مهران خورده بین مقدم جانشین ستاد دهه کرامت استان بوشهر نیز توضیحاتی درباره برنامه های این دهه ارائه کردند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور برگزار می‌شود
  • برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • جلسه هماهنگی دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت با ستاد‌های استانی برگزار شد
  • بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس
  • جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پردیس دانشگاه
  • جلسه اعضای شوراهای ادوار گذشته برگزار می‌شود
  • بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه در دستور کار مجلس قرار گرفت