Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا خلیلی، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به شرایط بحرانی موجود به دلیل شیوع بیماری کرونا و با تصمیم شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز تمامی خدمات گردشگری شهرداری تبریز لغو شده است. 

وی اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی تبریز با تاکسی های از من بپرس و ۱۲۰ عنوان فعالیت، اداره کل ارتباطات و روابط عمومی با برنامه مستندسازی و استقبال از نوروز و ۱۰۰ عنوان فعالیت، سازمان پایانه‌های مسافربری با ۳ برنامه استقبال، میزبانی و برگزاری نمایشگاه و ۱۰ فعالیت مرتبط برای نوروز تدوین شده بود که لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز گفت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با ۳ برنامه معرفی، استقبال و ۴۰ فعالیت مرتبط، سازمان عون بن علی با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و ۳۰ فعالیت مرتبط، سازمان مدیریت پسماند با برنامه فرهنگ‌سازی و ۱۰ فعالیت مرتبط و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با آماده‌سازی، استقبال و اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و تهیه اقلام معرفی تبریز با ۸۰ فعالیت مرتبط قرار بود به استقبال از نوروز سال ۹۹ برود که به علت شیوع ویروس کرونا لغو شدند.

خلیلی، ادامه داد: مناطق ده‌گانه شهرداری تبریز با برنامه‌های استقبال، معرفی، میزبانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری با ۱۰۰ فعالیت مرتبط، شرکت واحد اتوبوسرانی با برنامه‌های آماده سازی و اجرای اتوبوس‌های تبریزگردی با ۱۰۰ فعالیت مرتبط آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی بودند که همه آن‌ها به تابستان ۱۳۹۹ موکول شد.

وی یادآوری کرد: سازمان توسعه گردشگری شهرداری نیز در راس سازمان‌ها و مناطق شهرداری با برنامه‌های استقبال، معرفی، راهنمایی، میزبانی و برگزاری نمایشگاه‌ها و تورهای تبریزگردی ۳۰۰ فعالیت مرتبط را در برنامه کاری خود داشت که این برنامه‌ها نیز کلا لغو شده است.

سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز گفت: تعطیل بودن اقدامات گردشگری مانند اتوبوس های تبریزگردی، تاکسی های از من بپرس، نمایشگاه های نوروزانه صنایع دستی و تعطیلی موزه ها به معنای شانه خالی کردن از بار مسئولیت نبوده بلکه در این شرایط مهم ترین اولویت برای مدیریت شهری تبریز، حفظ سلامتی شهروندان و هموطنان عزیز و جلوگیری از گسترش این ویروس است.

‎خلیلی، افزود: واحدهای مختلف شهرداری تبریز در قالب ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی برنامه‌های ویژه‌ای را برای نوروز ۱۳۹۹ ترتیب داده بودند که برای جلوگیری از گسترش بیماری همه آن‌ها لغو شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اتوبوس شهرداری فرهنگ سازی گردشگری نوروز بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی گردشگری شهرداری تبریز فعالیت مرتبط لغو شده برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت طراحی و تدوین برنامه ۵ ساله شهرداری تبریز

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز بیشترین تحقق بودجه در تاریخ شهرداری در سال گذشته را عملکرد مطلوبی برای شهرداری و شورا دانست و گفت: بر همین اساس نیازمند تشریح و ‌واکاوی برنامه و بودجه شهرداری هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، علیرضا نوای باغبان صبح امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در یکصد و نود و یکمین جلسه شورا در سخنرانی میان دستور خود بر لزوم تدوین برنامه پنج ساله شهرداری تاکید و اظهار کرد: شورا و شهرداری نیازمند طراحی برنامه پنج ساله است تا با فقدان برنامه پیش نرویم.

وی با تاکید بر ارائه هرچه سریع‌تر برنامه پنج ساله توسط شهرداری تبریز، افزود: چشم‌انداز ۱۲ ساله برنامه شهرداری تبریز موجود است و باید با برنامه پنج ساله تطبیق داده شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به ضرورت افزایش اتوبوس‌های شهری در تبریز تصریح کرد: تقریباً ۴۰۰ اتوبوس در تبریز فعالیت می‌کند در حالی که نیازمند یک هزار و ۲۰۰ دستگاه هستیم. همین فاصله خرید ۲۰۰ اتوبوس دیگر را ضروری می‌سازد.

نوای باغبان ادامه داد: تنها کارخانه اتوبوس سازی تبریز ۸۰ دستگاه اتوبوس آماده دارد و بر اساس قرارداد منعقد شده توسط شهرداری مقرر شده از هر شرکتی که مقدور بود اتوبوس خریداری شود.

وی با اشاره به اینکه تعرفه عوارض محلی معیار شورا و شهرداری است، گفت: آموزش و فرهنگ سازی در خصوص تعرفه عوارض به شهروندان و کارکنان ضرورت دارد تا طبق تعرفه عمل شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: بیش از هزار میلیارد تومان سهم بانک شهر متعلق به شهرداری تبریز است، با توجه به اینکه بانک مرکزی سهام بانک شهر را ۲۵ برابر می‌کند، این تغییرات فرصتی برای مدیریت شهری است و نیازمند جلسه با مدیران این بانک هستیم.

نوای باغبان افزود: بخشی از هزینه‌های جاری شهرداری می‌تواند از محل درآمد سهام این بانک تأمین شود و باید این سرمایه گذاری را مدیریت کنیم.

کد خبر 746551

دیگر خبرها

  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • فعالیت شبانه‌روزی در پروژه پارک آبی و آکواریوم
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم اردیبهشت‌
  • ضرورت طراحی و تدوین برنامه ۵ ساله شهرداری تبریز