Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:23:53 GMT

تیم ملی کاراته فردا به تهران باز می گردد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۸۶۷۶

تیم ملی کاراته فردا به تهران باز می گردد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، تیم ملی ایران ساعت ۲۲:۳۰ فردا چهارشنبه ۲۸ اسفند ماه از آلمان به تهران بازمی گردد. البته حمیده عباسعلی و سمانه خوشقدم برای ادامه درمان زانوی مصدوم عباسعلی در آلمان می‌مانند و فردا شب همراه سایر ملی پوشان به ایران باز نخواهد گشت.

پس از برگزاری رقابتهای کاراته وان سالزبورگ، ملی پوشان کاراته ایران اردوی خود را در شهر فرانکفورت آلمان برپا کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لازم به یادآوری است با لغو رقابتهای کاراته وان مادرید حضور بهمن عسگری، سجاد گنج زاده، حمیده عباسعلی و سارا بهمنیار در المپیک ۲۰۲۰ قطعی شد.

کد خبر 4880701

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته تیم ملی کاراته کاراته لیگ جهانی کاراته وان ویروس کرونا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران وزارت ورزش و جوانان کسب سهمیه المپیک باشگاه پرسپولیس فیفا محمدحسن انصاریفرد فدراسیون کشتی بوکس فدراسیون فوتبال علی فتح الله زاده هیات مدیره باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۸۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا

تیم ملی فوتسال ایران توانست با برتری چهار بر صفر برابر کویت و کسب ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه D راهی دور یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شود.

به گزارش ایسنا، دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در یکی از بازی‌ها تیم ملی فوتسال ایران با چهار گل کویت را شکست داد.

علی اکرمی، سعید احمدعباسی و سالار آقاپور در نیمه اول برای ایران گل زدند. در نیمه دوم سعید احمدعباسی از روی نقطه پنالتی بار دیگر گلزنی کرد و چهارمین گلش را در این رقابت‌ها و دومین گلش را در این مسابقه به ثمر رساند.

در دیگر دیدار همزمان افغانستان سه بر دو از سد بحرین گذشت و به عنوان تیم دوم پس از ایران صدرنشین راهی دور حذفی شد.

شاگردان وحید شمسایی در دور یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها با قرقیزستان روبه‌رو خواهند شد. همچنین افغانستان هم در قرعه‌ای جالب باید به مصاف تاجیکستان در مرحله یک چهارم نهایی برود.

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا