Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@22:00:26 GMT

برگزاری مسابقات زیسترو، پیشرو در محیط زیست

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۸۷۲۶

برگزاری مسابقات زیسترو، پیشرو در محیط زیست

انجمن علمی دانشجویی محیط زیست دانشگاه الزهرا (س) با همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی بیوتکنولوژی، مهندسی عمران، زیست شناسی گیاهی و کارآفرینی این دانشگاه، "مسابقات زیسترو ، پیشرو در محیط زیست" را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این رویداد از 19 اسفند 98 تا 18 فروردیین 99 در فضای مجازی با هدف برگزاری یک مسابقه شاد و علمی در زمان قرنطینه خانگی و کمک به مبارزه با ویروس کووید-۱۹ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین جلوگیری از اتلاف وقت دانشجویان و دانش آموزان و افزایش اطلاعات عمومی محیط زیستی و حفاظت زیستی در برابر شیوع بیماری از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه است.

مسابقه "زیسترو، پیشرو در محیط زیست"  با سه محور «ادبیات و هنر»، «اطلاعات عمومی» و «خلاقیت با وسائل دور ریختنی» برگزار می‌شود و نقاشی کودک و نوجوان با محوریت محیط زیست، نقاشی دیجیتال و پوستر با الهام از واژگان پرستار قهرمان – مقاومت و اتحاد مردم در برابر شیوع کرونا، حل 10 جدول با محوریت سوالات در محیط زیست، تکنولوژی زیستی، فضای سبز، میکروارگانیسم‌ها و ویروس‌ها و همچنین خلاقیت و ساخت هر گونه وسیله کاربردی با مواد دورریختنی از جمله مواردی است که شرکت کنندگان در این مسابقه می‌توانند در این زمینه‌ها با یکدیگر رقابت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه الزهرا محیط زیست مسابقه محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۸۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کنعانی به اقدامات ضد محیط زیستی رژیم اسرائیل

سخنگوی وزارت امور خارجه به مناسبت "روز جهانی زمین پاک" از جامعه جهانی خواست برای توقف فوری تمامی انواع جنایات و اقدامات ضدانسانی و ضد محیط زیستی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطینی، اقدام عاجل داشته باشند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به مناسبت "روز جهانی زمین پاک" (2 اردیبهشت ماه) در یادداشتی تصریح کرد که دیپلماسی ایران در سطح منطقه‌ای و همسایگان در این زمینه آماده همکاری با سایر کشورهاست و تاکنون تلاش‌های جدّی در مسیر پیشبرد اهداف بین‌المللی مربوط به زمین پاک را در دست اقدام دارد.

متن یادداشت سخنگوی وزارت امور خارجه به شرح زیر است:

ما درخت افکن نه‌ایم آنها گروهی دیگرند
با وجود صد تبر، یک شاخِ بی بَر نشکنیم!
"شمس‌الدّین محمّد وحشی بافقی"

"روز جهانی زمین پاک" را گرامی می‌داریم.

احترام به محیط زیست از ارزش‌ها و سنت‌های کهن ایرانی است. مقابله با فجایع طبیعی زیست محیطی و پیامدهای مخرب آنها، مستلزم همکاری‌های مشترک منطقه‌ای و بین‌المللی است.

دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه‌ای و همسایگان، اهتمام ویژه‌ای برای برنامه‌ریزی، همکاری و مقابله مشترک با چالش‌های زیست محیطی از جمله گرد و غبار، سیل و خشکسالی قائل است و در این زمینه آماده همکاری با سایر کشورهاست. در سطح جهانی نیز جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های جدّی در مسیر پیشبرد اهداف بین‌المللی مربوط به زمین پاک را در دست اقدام دارد.

شایسته است در روز جهانی زمین پاک، رفتار غیرانسانی و شرم‌آور رژیم صهیونیستی در تخریب سازمان‌یافته محیط زیست نوار غزه و کرانه باختری و استفاده از عملیات تخریبی برنامه‌ریزی شده و هدفمند بعنوان ابزار فشار علیه ملت مظلوم فلسطین را شدیدا محکوم کرد و از جامعه جهانی و سازمان‌های بین‌المللی خواست برای توقف فوری تمامی انواع جنایات و اقدامات ضدانسانی و ضد محیط زیستی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطینی، اقدام عاجل و شایسته داشته باشند.

کنعانی: شایسته بود سران اروپا و گروه 7 قدردان ایران باشندکنعانی: تاریخ انقلاب مشحون از فداکاری غیور ارتش است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زباله‌های پلاستیکی نفس ایلام را بند آورده اند
  • افزایش اعتبارات محیط زیستی در راستای رفع چالش‌ها
  • برگزاری مراسم روز زمین پاک در ارومیه همزمان با روز جهانی زمین پاک
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی
  • عوامل محیط زیستی، دلیل ۲۵ درصد مرگ و میر‌ها
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • خیز سازمان حفاظت محیط زیست برای ایجاد مجمع خیرین در استان‌ها
  • عزم سازمان محیط زیست برای ایجاد مجمع خیرین در استان‌ها
  • واکنش کنعانی به اقدامات ضد محیط زیستی رژیم اسرائیل
  • «ایستاده با گرگ» به یک جشنواره جهانی دیگر رفت/ حضور در بخش رقابتی