Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی غلامی قاضی و نماینده دادسرای عمومی و انقلاب استان در گشت‌های شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: با ساخت و ساز‌های غیر مجازمخصوصا در ایام نوروز با جدیت برخورد می‌شودو در این خصوص با احدی تعارف نداریم.

او تصریح کرد: رفع تصرف و جلوگیری از آن باید با اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه مورد توجه همه دستگاه‌ها قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده دادسرای عمومی و انقلاب استان در گشت‌های شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: در دفاع از حقوق عمومی و صیانت از اراضی ملی با احدی تعارف نداریم و در چهارچوب قانون با مجرمین و متخلفین برخورد می‌کنیم.

غلامی افزود: گشت‌های مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال استان برای رفع تصرف از اراضی ملی و دولتی، اعاده اراضی زراعی مورد تغییر کاربری غیر مجاز قرار گرفته و همچنین جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز به صورت مستمر و شبانه روز ادامه خواهد داشت.

او تصریح کرد: طرح نوروزی گشت مشترک شورای حفظ بیت المال با مشارکت دستگاه‌های تابع به صیانت اوقاف، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آستان قدس، با هدف پیشگیری و برخورد باهرگونه تصرف غیر قانونی و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در ایام نوروز اجرا می‌شود.
نماینده دادسرای عمومی و انقلاب استان در گشت‌های شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: وظیفه همه ما دفاع از حقوق عمومی وحفظ بیت المال که وظیفه قانونی و شرعی آحاد مردم و مدیران دستگاه‌های متولی است.
غلامی افزود: این وظیفه و جبران عقب افتادگی با روحیه بسیجی و جهادی امکان پذیر است.
او ادامه داد: غفلت ازتخلفات کوچک موجب خسارات بزرگتربه جامعه می‌شود.
نماینده دادسرای عمومی و انقلاب استان در گشت‌های شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: در سال قبل، شناسایی و رفع تصرف و اعاده به وضع سابق، شاهد بازگشت مقادیر قابل توجهی اراضی ملی و منابع طبیعی به بیت المال بودیم.
انتهای پیام//ف. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حفظ اراضی محیط زیست مراجع قضایی گشت نوروزی اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک حقوق‌دان: احتمالا حکم اعدام توماج صالحی لغو شود

به گزارش خبرآنلاین،‌نوروزی،‌ حقوق‌دان گفت: من تصورم این است واحتمال می‌دهم که حکم توماج در دیوان نقض می‌شود.

او افزود: اینطور که یکی از وکلای توماج صالحی گفت حتی فرصت ایشان در دادگاه خیلی کم بوده که بخواهد از خودش دفاع کند.

نوروزی گفت: اینکه اتهامات توماج صالحی چطور منجر به فساد فی‌الارض و صدور حکم اعدام شده را باید دادگاه رسیدگی کننده پاسخ دهد. وقتی سیاست درامر قضا مداخله داشته باشد تبعیض هم نتیجه آن خواهد بود.

او ادامه داد: امیدوارم امیرحسین مقصودلو (تتلو) هم با مجازات سنگین روبرو نشود. ولی مسئله این است که درفرایندهای قضایی چندگانگی دیده شده مثلا درحوزه مطبوعات بعضی از روزنامه‌نگارها با ساده‌ترین مطالب بازداشت و محکوم شدند.

نوروزی گفن: ولی کسانی هستند که زیان‌بارترین مطالب را می‌گویند یابدترین اقدامات مثل انتقال زمین را انجام می‌دهند و کسی با آن‌ها کاری ندارد یا همین که شخصی گفت ایران آماده تولید بمب اتم است، ولی هیچ کس با اوکاری نداشت.

او ادامه داد: سلیقه‌ای اجرا شود، ولی تجربه امروز جامعه ایران این است که بله، قانون را سلیقه‌ای اجرا می‌کنند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899620

دیگر خبرها

  • یک حقوق‌دان: احتمالا حکم اعدام توماج صالحی لغو شود
  • مسوولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به ارزش ۲هزار میلیارد تومان به بیت المال
  • بیش از هزار و ۲۰۰ سندمالکیت‌زراعی در اشنویه صادر شد
  • صدور بیش از یکهزار و 200 سند مالکیت زراعی سال گذشته در اشنویه
  • اصلاح سند سد «دز» در راستای حفظ حقوق بیت‌المال