Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-20@04:09:37 GMT

زمان آغاز تردد در آزادراه همت-کرج از زبان وزیر

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۸۹۱۳

زمان آغاز تردد در آزادراه همت-کرج از زبان وزیر

خبرگزاری میزان: به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در حاشیه افتتاح قطعات دو و سه آزادراه همت-کرج که صبح امروز با حضور رئیس جمهوری افتتاح شد، اظهار کرد: با عنایت خداوند و همت دست اندرکاران حوزه راهسازی ما توانستیم یکی دیگر از وعده‌های دولت را با همت دست اندرکاران حوزه راهسازی خداوند محقق کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از رنج‌های دائمی مردم ایران ترافیک سنگین اتوبان تهران-کرج و کرج-قزوین بوده و از تمام وزرا و مسئولینی که زحمت کشیددند تا این پروژه به ثمر نشست تشکر و قدردانی می‌شود.

اسلامی بیان داشت: قطعه یک آزادراه تهران-کرج در سال ۹۱ به بهره‌برداری رسید و قطعات دو و سه به طول ۹.۶ کیلومتر از پس فردا قابل عبور و مرور برای مردم خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه «شهرداری کرج تعهد کرده که کنار گذر شمالی کرج را به صورت آزادراه تکمیل کند» گفت: این پروژه نیز سهم بالایی در کاهش ترافیک و زمان سفر خواهد داشت.

وی یادآور شد: آزادراه همت-کرج در ۱.۵ سال گذشته ۳۰ درصد پیشرفت و بیش از ۱۰۰ معارض داشته است که با همت استانداران و ادارات کل راه و شهرسازی مشکل معارضان به عنوان علت اصلی طولانی شدن زمان پروژه برطرف شد.

وزیر راه و شهرسازی در پایان از حمایت‌های رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو به خاطر جابجایی دکل برق فشار قوی تشکر و قدردانی کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: آزادراه همت وزیر راه و شهرسازی رئیس جمهوری راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۸۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد

روح الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه  برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن حدود ۴ هزار همت نیاز داریم که تا به امروز تنها دو سوم از متقاضیان آورده خود را پرداخت کرده اند گفت: از این ۴ هزار همت یک سوم بانک‌ها پرداخت کرده اند.

وی افزود: کاهش نرخ بیکاری با اجرایی شدن پروژه های نهضت ملی مسکن  بسیار نمود پیدا کرده  است.

اکبری اظهار کرد: در بازه ۱۰ساله  رشد بخش مسکن منفی بود اما  امروزه  که با رشد حدود ۳درصدی مواجه هستیم  این رشد  تورمی نبوده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی  تاکید کرد: از ظرفیت‌ مردمی‌سازی ساخت مسکن غافل نشویم چرا که به کارگیری این ظرفیت ها نقش موثری  در تکمیل و تسریع اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن  دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران
  • تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • تردد روان و بدون مداخلات جوی در محور‌های شمالی
  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • تردد روان در تمام محورهای برون شهری کشور
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم
  • بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از پروژه ریلی رشت کاسپین
  • رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد